اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کشتی استان قم عنوان کرد

عملکرد قابل قبول کشتی گیران قمی در پیکارهای نونهالان کشور

رئیس هیئت کشتی استان قم گفت: کشتی گیران قمی در پیکارهای کشتی قهرمانی رده سنی نونهالان کشور عملکرد خوب و مثبتی داشتند و از اعتبار کشتی قم به خوبی دفاع کردند.

عملکرد قابل قبول کشتی گیران قمی در پیکارهای نونهالان کشور

محسن حلوایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، تصریح کرد: مسابقات کشتی آزاد قهرمانی نونهالان کشور با توجه به حضور چهره‌های شاخص و آینده‌دار این رده سنی از استان‌های سراسر کشور از سطح بالا و مطلوبی برخوردار بود و به دست آوردن مدال سختی‌های زیادی داشت.

وی با بیان اینکه در پایان رقابت در 10 وزن مسابقات کشتی آزاد قهرمانی نونهالان کشور در تهران نفرات و تیم‌های برتر مشخص شدند، اضافه کرد: ما 10 کشتی‌گیر به این رقابت‌ها اعزام کرده بودیم و عملکرد آنها ما را نسبت به آینده بیش از پیش امیدوار کرد.

رئیس هیئت کشتی استان قم با بیان اینکه رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی نونهالان کشور با قهرمانی تیم تهران پایان یافت،‌ افزود: بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون کشتی، رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی نونهالان کشور با حضور 303 کشتی‌گیر از 31 استان به انجام رسید.

وی خاطرنشان کرد: در مجموع کشتی‌گیرانی در قالب 34 تیم در این رقابت‌ها حضور داشتند که در هفت دور در سالن شهدای هفتم تیر تهران با یکدیگر پیکار کردند و در پایان تیم تهران به‌عنوان قهرمانی دست یافت و تیم‌های مازندران و توابع تهران به ترتیب دوم و سوم شدند.

حلوایی بیان داشت: نفرات و تیم‌های برتر این رقابت‌ها در حالی معرفی شدند که کشتی‌ها در اوزان 32، 35، 38، 42، 47، 53، 59، 66، 73 و 85 کیلوگرم به انجام رسید و طی آن در وزن 32 کیلوگرم مرتضی ربیعی از قم موفق به کسب رتبه پنجم شد.

وی یادآور شد: در وزن 66 کیلوگرم علی‌اصغر مقیمی از تیم اعزامی هیئت کشتی استان قم بعد از نمایندگان البرز، تهران و کرمانشاه در جایگاه پنجم قرار گرفت و بدین ترتیب تیم قم با کسب دو عنوان پنجمی به کار خود در این دوره از پیکارها پایان داد.

رئیس هیئت کشتی استان قم افزود: در پایان این مسابقات قدیر نخودچی از خراسان رضوی بعنوان مربی نمونه، کوروش همتی در وزن 66 کیلوگرم از سمنان به عنوان کشتی‌گیر نمونه اخلاق و نیکزاد علیزاده در وزن 47 کیلوگرم از همدان به عنوان فنی‌ترین کشتی‌گیر معرفی شدند در حالی‌که کاپ اخلاق این مسابقات به تیم اردبیل اهداء شد.

وی در ادامه عنوان داشت: در پنج وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی نونهالان کشور در 32 کیلوگرم 31 نفر، در 35 کیلوگرم 29 نفر، در 37 کیلوگرم 30 نفر، در 42 کیلوگرم 32 نفر، در 47 کیلوگرم 32 نفر و در پنج وزن دوم در 53 کیلوگرم 32 نفر، در 59 کیلوگرم 31 نفر، در 66 کیلوگرم 30 نفر، ‌در 73 کیلوگرم 29 نفر و در 85 کیلوگرم 27 نفر در این رقابت‌ها حضور داشتند.

انتهای پیام/78002/ک30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول