اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

میکائیلی خبر داد

آغاز کشتی‌های نماینده قم در پیکارهای جهانی با حریف قزاقستانی

مربی تیم کشتی فرنگی استان قم گفت: نماینده قم در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی نوجوانان جهان در نخستین کشتی خود به مصاف حریفی از کشور قزاقستان می‌رود.

آغاز کشتی‌های نماینده قم در پیکارهای جهانی با حریف قزاقستانی

روح‌الله میکائیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار داشت: رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان جهان از روز سه‌شنبه در کشور صربستان آغاز شده است و در آن برترین‌های جهان حضور دارند، مسابقاتی که یک تیم کامل از ایران هم در آن شرکت کرده و یک نماینده از قم نیز عضو تیم ملی است.

وی اضافه کرد: ناصرپور، سلطانی، رضایی، ابراهیمی و بیرانوند نمایندگان تیم ملی نوجوانان کشورمان در پنج وزن دوم مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی نوجوانان جهان هستند که با انجام آیین وزن‌کشی سه‌شنبه شب حریفان خود را شناختند.

مربی تیم کشتی فرنگی استان قم ابراز داشت: ‌فرنگی‌کاران نوجوان پنج وزن دوم کشورمان سه‌شنبه شب در رقابت‌های جهانی صربستان به روی باسکول رفتند و رقبای خود را در حالی شناختند که باید از عصر امروز چهارشنبه سی‌ام مرداد ماه به مصاف حریفان بروند.

وی بیان کرد: در بین کشتی‌گیرانی که در پنج وزن دوم این مسابقات به روی تشک می‌روند، مهدی ابراهیمی نماینده کشتی استان قم محسوب می‌شود و از عصر امروز کار خود را در تلاش برای به دست آوردن عنوانی ارزشمند در وزن 76 کیلوگرم آغاز می‌کند.

میکائیلی افزود: در وزن 42 کیلوگرم پویا ناصرپور در دور نخست به مصاف سردیجان کواچ از صربستان می‌رود و در صورت پیروزی در دور بعد با برنده دیدار نمایندگان اوکراین و ارمنستان روبه‌رو می‌شود، ضمن اینکه در این وزن که 16 فرنگی کار حضور دارند کشتی‌گیران ژاپن و بلاروس در گروه ناصرپور حضور دارند.

وی عنوان کرد: در وزن 46 کیلوگرم که 19 فرنگی کار به روی باسکول رفتند در حالی محمد سلطانی‌منفرد پس از استراحت در دور نخست در دور بعد به مصاف برنده دیدار کشتی گیران بلاروس و آفریقای جنوبی می‌رود که در گروه نماینده ایران کشتی‌گیران آذربایجان، اوکراین، قزاقستان، ترکیه، هند و قرقیزستان جزء رقیبان نماینده کشورمان به شمار می‌روند.

مربی تیم کشتی فرنگی استان قم افزود: در وزن 69 کیلوگرم کیوان رضایی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم به مصاف ولادیسلاو کولپا از اوکراین می‌رود و در صورت برتری، در دور سوم با برنده دیدار کشتی گیران ایتالیا و ارمنستان مصاف می‌دهد در حالی که در این وزن 28 کشتی گیر به رقابت می‌پردازند.

وی با اشاره به وضعیت کشتی گیر قمی حاضر در این رقابت‌ها افزود: در وزن 76 کیلوگرم که 24 فرنگی کار حضور دارند، مهدی ابراهیمی در دور نخست به مصاف یوگنی پولی وادوف از قزاقستان می‌رود و در صورت برتری با برنده دیدار نمایندگان آفریقای جنوبی و آمریکا مسابقه می‌دهد.

میکائیلی اظهار داشت: در وزن 85 کیلوگرم محمد بیرانوند در دور اول به مصاف تاتسویا فوجی از ژاپن می‌رود و در صورت برتری با برنده دیدار نمایندگان استونی و صربستان مبارزه می‌کند، ضمن اینکه کشتی‌گیران آذربایجان، قزاقستان و بلاروس در گروه نماینده کشورمان حضور دارند و البته در این وزن 21 کشتی‌گیر با رفتن بر روی باسکول وزن‌کشی کرده‌‌اند.

انتهای پیام/78002/ع30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول