اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از امروز در اوزان مختلف

کشتی‌گیران قمی در مسابقات نونهالان کشور روی تشک می‌روند

رئیس هیئت کشتی استان قم گفت: کشتی‌گیران مستعد قمی از امروز رقابت خود برای کسب مدال از مسابقات کشتی رده سنی نونهالان قهرمانی کشور را آغاز می‌کنند.

کشتی‌گیران قمی در مسابقات نونهالان کشور روی تشک می‌روند

محسن حلوایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: رقابت‌های کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور پس از پنج سال وقفه از امروز سه شنبه دوازدهم شهریور ماه آغاز می‌شود و به مدت دو روز در سالن شهدای هفتم تیر تهران به انجام می‌رسد.

وی با بیان اینکه بر اساس برنامه ریزی فدراسیون کشتی این رقابت‌ها به منظور پشتوانه سازی کشتی کشور برگزار می‌شود اضافه کرد: کشتی گیران شرکت کننده در این دوره از مسابقات در اوزان 32، 35، 38، 42، 47، 53، 59، 66، 73 و 85 کیلوگرم با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

رئیس هیئت کشتی استان قم با بیان اینکه این مسابقات در تمام اوزان 10 گانه خود بدون ارفاق وزن برگزار خواهد شد، به شرایط سنی در نظر گرفته شده برای کشتی‌گیران نونهال اشاره کرد و افزود: تنها کشتی گیران متولد یازدهم دی ماه سال 1377 تا دهم دی ماه سال 1379 مجاز به شرکت در این رقابت‌ها هستند.

وی یاد آور شد: همچنین کشتی گیران متولد یازدهم دی ماه سال 1379 تا دهم دی ماه سال 1380 یعنی یکسال کوچک‌تر با رضایتنامه محضری ولی و گواهی پزشکی می‌توانند در این مسابقات شرکت کنند ولی کشتی‌گیرانی که صغر سن گرفته باشند فقط با تاریخ تولد اولیه می‌توانند در این مسابقات حضور داشته باشند.

حلوایی با بیان اینکه هر استان مجاز است یک تیم کامل در این مسابقات به میدان بفرستد و قم نیز با یک تیم کامل به مصاف حریفان می‌رود اضافه کرد: استان میزبان با دو تیم در این مسابقات حضور یافته و امتیازات آنان جداگانه محاسبه خواهد شد.

وی در ادامه به وزن کشی مسابقات اشاره کرد و افزود: وزن کشی اوزان 32، 35، 38، 42 و 47 کیلوگرم دوشنبه شب انجام شد و کشتی گیران شرکت کننده در این اوزان از صبح امروز سه شنبه دوازدهم شهریور ماه مسابقات خود را بر روی سه تشک برگزار خواهند کرد.

رئیس هیئت کشتی استان قم یادآور شد: وزن کشی اوزان باقی مانده یعنی 53، 59، 66، 73 و 85 کیلوگرم نیز از ساعت 15 و 30 دقیقه تا 16 امروز سه شنبه دوازدهم شهریور ماه انجام می‌شود و مسابقات آنان فردا چهارشنبه سیزدهم شهریور بر روی سه تشک برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه تمام کشتی گیران باید شناسنامه عکس‌دار، یک قطعه عکس، کارت بیمه معتبر، کارت ملی و گواهی تحصیلی خود را همراه داشته باشند تصریح کرد: این مسابقات در حالی برگزار می‌شود که آخرین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی و آزاد نونهالان قهرمانی کشور در سال 1387 به ترتیب در شهرستان‌های شهر کرد و ارومیه برگزار شد.

انتهای پیام/2258/ع30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول