اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رده سنی نونهالان

10 کشتی‌گیر قمی در مسابقات قهرمانی کشور معرفی شدند

10 کشتی‌گیر قمی برای رقابت در پیکارهای کشتی قهرمانی رده سنی نونهالان کشور و کسب مدال از اوزان مختلف این رقابت‌ها معرفی شدند.

10 کشتی‌گیر قمی در مسابقات قهرمانی کشور معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، کشتی‌گیران قمی در حالی از امروز در مسابقات کشتی قهرمانی رده سنی نونهالان کشور روی تشک می‌روند که برای حضور در این دوره از رقابت‌ها از دل پیکارهای انتخابی استان قم گزینش شده‌اند.

این در حالی است که مسابقات کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور پس از پنج سال وقفه به مدت دو روز در سالن شهدای هفتم تیر تهران به انجام می‌رسد و 10 کشتی‌گیر نونهال قمی در اوزان 32، 35، 38، 42، 47، 53، 59، 66، 73 و 85 کیلوگرم برابر حریفان به روی تشک می‌روند.

در حالی که این مسابقات در تمام اوزان ده‌گانه خود بدون ارفاق وزن برگزار می‌شود و تنها کشتی‌گیران متولد یازدهم دی‌ماه سال 1377 تا دهم دی‌ماه سال 1379 مجاز به شرکت در این رقابت‌ها هستند، کشتی‌گیران متولد یازدهم دی‌ماه سال 1379 تا دهم دی‌ماه سال 1380 یعنی یکسال کوچک‌تر با رضایت‌نامه محضری ولی و گواهی پزشکی می‌توانند در این مسابقات شرکت کنند ولی کشتی‌گیرانی که صغر سن گرفته باشند فقط با تاریخ تولد اولیه می‌توانند در این مسابقات حضور داشته باشند.

در حالی‌که هر استان مجاز است یک تیم کامل در این مسابقات به میدان بفرستد و قم نیز با یک تیم کامل متشکل از 10 کشتی‌گیر به مصاف حریفان می‌رود اما استان میزبان با دو تیم در این مسابقات حضور یافته و امتیازات آنان جداگانه محاسبه خواهد شد.

بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی مسئولان برگزاری این رقابت‌ها در روز نخست این دوره از مسابقات جدال کشتی‌گیران حاضر در اوزان 32، 35، 38، 42 و 47 کیلوگرم به انجام می‌رسد و در روز دوم نیز رقابت کشتی‌گیران اوزان 53، 59، 66، 73 و 85 کیلوگرم بر روی سه تشک برگزار خواهد شد.

در ترکیب تیم نونهالان هیئت کشتی استان قم در وزن 32 کیلوگرم مرتضی ربیعی، در وزن 35 کیلوگرم سعید اکبری، در وزن 38 کیلوگرم حسین سعادت، در وزن 42 کیلوگرم محمدجواد ولی و در وزن 47 کیلوگرم سهیل اسکندری برای کسب مدال تلاش می‌کنند.

همچنین در وزن 53 کیلوگرم مجتبی نعمتیان، در وزن 59 کیلوگرم اصغر وفایی، در وزن 66 کیلوگرم سهیل اصفهانی، در وزن 73 کیلوگرم حمید جعفریان و در وزن 85 کیلوگرم محمدمهدی شیرازی اعضای تیم اعزامی هیئت کشتی استان قم به شمار می‌روند.

انتهای پیام/2258/ز40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول