اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در وزن 76 کیلوگرم

کشتی‌گیر قمی راهی زرنجانین صربستان می‌شود

ملی پوش کشتی فرنگی استان قم همراه با دیگر اعضای تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان برای شرکت در مسابقات جهانی راهی صربستان می‌شود.

کشتی‌گیر قمی راهی زرنجانین صربستان می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بعد از برگزاری رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی نوجوانان آسیا که به مقام سوم تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان انجامید و این پیکارها در اولان باتور مغولستان به انجام رسید، حالا ملی پوشان با امید به کسب رتبه‌ای مناسب به مسابقات جهانی می‌روند.

در ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان نسبت به رقابت‌های قهرمانی آسیا تغییر چندان زیادی انجام نشده است و فقط در اوزانی که کشتی گیران ما نتوانستند در مسابقات آسیایی مدال کسب کنند، نفرات جدیدتر جایگزین شده‌اند تا ایران در رقابت‌های جهانی نیز بدرخشد.

در رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان آسیا در اولان باتور مغولستان یکی از مدال آوران برای تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان، فرنگی کار جوان و آینده دار استان قم یعنی مهدی ابراهیمی بود که در وزن 76 کیلوگرم صاحب مقام سوم و نشان برنز شد.

ابراهیمی در این رقابت‌ها توانست کشتی‌های زیبایی از خود به نمایش بگذارد و در حالی که یکی از شانس‌های تیم ملی اعزامی کشورمان برای کسب مدال از رقابت‌های آسیایی بود در نهایت به دلیل شکست در مرحله دوم برابر حریف قرقیزستانی به نشان برنز بسنده کرد.

این کشتی گیر ارزنده بعد از بازگشت از مسابقات آسیایی در یک انتخابی درون اردویی نیز حضور یافت و با غلبه بر حریف خود که میلاد محمدی از استان مازندران بود توانست نظر کادر فنی تیم ملی نوجوانان را جلب کرده و به عنوان نفر اول وزن 76 کیلوگرم برای مسابقات جهانی انتخاب شود.

بدین ترتیب مهدی ابراهیمی به نمایندگی از هیئت کشتی استان قم یکی از ملی پوشان ترکیب نهایی تیم ملی برای حضور در رقابت‌های جهانی شد و بدین ترتیب عصر امروز همراه با دیگر نفرات حاضر در این سفر راهی شهر زرنجانین محل برگزاری این رقابت‌ها در کشور صربستان می‌شود.

اعضای تیم کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان در حالی برای شرکت در رقابت‌های جهانی در دو گروه عصر امروز راهی شهر زرنجانین می‌شوند که در آخرین روز برنامه‌های آماده سازی خود، یک جلسه تمرین مرور فن و نیز یک تمرین سبک را پیش از اعزام در محل خانه کشتی شماره دو تهران برگزار کردند.

حجت‌الله خطیب سرپرست فدراسیون کشتی نیز در آستانه حضور در رقابت‌های جهانی با حضور در آخرین تمرین تیم ملی در خانه کشتی شماره دو تهران از نزدیک ناظر تمرین آینده سازان کشتی ایران بود در حالی که رقابت‌های کشتی قهرمانی نوجوانان جهان روزهای بیست و نهم مرداد تا سوم شهریورماه در صربستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/78002/ع30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول