اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اردبیل خبر داد

افزایش چهار پایگاه بین شهری هلال‌احمر اردبیل

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اردبیل از افزایش چهار پایگاه بین شهری به مجموع پایگاه‌های جمعیت هلال‌احمر استان اردبیل خبر داد.

افزایش چهار پایگاه بین شهری هلال‌احمر اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بهرام غیبی عصر امروز در جریان افتتاح این پروژه‌ها در اردبیل اظهار داشت: ناوگان امدادی جمعیت هلال‌احمر نوسازی شده و این جمعیت آمادگی مقابله با هرگونه حادثه را دارد.

وی تصریح کرد: امیدواریم با این حرکت بتوانیم گامی اساسی در مسیر کاهش تصادفات جاده‌ای و افزایش ضریب ایمنی در محورهای مواصلاتی برداریم.

غیبی در ادامه خاطر نشان کرد: در جریان بازدیدی که اخیراً معاون عمرانی استاندار اردبیل از قسمت‌های مختلف معاونت امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان اردبیل داشتند با نحوه کار واحدها و فعالیت مختلف آنها آشنا شده و در جریان امورات معمول قرار گرفتند.

این مسئول این بخش‌ها را شامل مرکز کنترل و هماهنگی عملیات امداد و نجات، مرکز پاسخگویی اضطراری، مرکز ارتباطات رادیویی، سامانه ندای امداد 112، انبارها، پارکینگ ترابری و سایر قسمت‌ها توصیف کرد.

وی اضافه کرد: در جریان این بازدیدها طی ارتباطی مستقیم معاون امور عمرانی استاندار و بنده با دبیرکل جمعیت هلال‌احمر و رئیس سازمان امداد و نجات کشور به صورت ویدئو کنفرانسی گفت‌وگوهایی را انجام داده و درخواست‌های خودمان را در حل مشکلات حوزه امداد و نجات از مسئولان کشوری خواستار شدیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان در مورد افتتاح پروژه‌ها نیز بیان کرد: این پروژه‌ها شامل پایگاه بین شهری اردبیل یادمان شهید فرخ خادمی به مساحت 250 متر مربع و صرف هزینه‌ای بالغ بر دو میلیارد و 500 میلیون ریال بوده است.

غیبی یادآور شد: همچنین شاهد افتتاح پایگاه بین شهری سرچم یادمان شهید جلیل قربانی به مساحت 250 متر مربع و صرف هزینه‌ای بالغ بر سه میلیارد ریال بودیم.

وی ادامه داد: ‌سومین پایگاه بین شهری مربوط به پایگاه جعفرآباد یادمان شهید خیرالله بازدار به مساحت 250 متر مربع و صرف هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد و 800 میلیون ریال بوده است.

غیبی گفت: پایگاه بین شهری خروسلو نیز یادمان شهید ترحم خانزاده با مساحتی بالغ بر 250 متر مربع و صرف هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد و 100 میلیون ریال و اردوگاه شهدای امدادگر شهرستان نیر به مساحت 357 متر مربع در دو طبقه و با صرف هزینه‌ای بالغ بر چهار میلیارد ریال بودیم.

این مسئول تجهیزات و امکانات جمعیت هلال‌احمر را مطلوب توصیف کرد و اظهار داشت: با توجه به اینکه استان اردبیل آبستن حوادث مختلف است آمادگی بیشتر جمعیت هلال‌احمر می‌طلبد تا همیشه مهیا باشیم که امیدواریم این جمعیت بتواند با حمایت مرکز بر آمادگی خود بیفزاید.

وی با اشاره به اینکه استان اردبیل از جمله استان‌های تأثیرگذار در سطح کشور است، افزود: امیدواریم فعالیت همکاران در سطح کشور نماد ملی پیدا کند تا هرگونه حرکت و رفتار در حوزه فعالیت‌ها تأثیر فرهنگی بر استان‌های دیگر را نیز داشته باشد.

انتهای پیام/62001/ک30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول