اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اواخر هفته دولت صورت می‌گیرد

افتتاح نخستین پایگاه امداد هوایی جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی از افتتاح نخستین پایگاه امداد هوایی جمعیت هلال احمر استان در اواخر هفته دولت خبر داد.

افتتاح نخستین پایگاه امداد هوایی جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی

یحیی زینالپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در راستای توسعه شبکه امداد و نجات جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی و بر اساس تلاش‌ها و پیگیری‌های مداوم و پشتیبانی‌های جمعیت هلال احمر مرکزی و مسئولان استانی، نخستین پایگاه امداد هوایی جمعیت هلال احمر استان در اواخر هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

وی این پایگاه امدادی را یکی از مهم‌ترین پروژه‌های پاسخگویی به سوانح عنوان کرد و افزود: با افتتاح این پایگاه، آذربایجان غربی به یکی از مهم‌ترین امکانات پاسخگویی سریع به سوانح مجهز شده و در زمره معدود استان‌های کشور قرار می‌گیرد که از وجود چنین پایگاه‌هایی برخوردار هستند.

زینالپور به مزایای متعدد بهره‌برداری از این پایگاه اشاره و تصریح کرد: با افتتاح این پایگاه امدادی، جمعیت هلال احمر استان قادر به ارائه خدمات مطلوب‌تر و با سرعت عمل بیش‌تر به سانحه‌دیدگان، به هنگام بروز سوانح بزرگ نظیر سیل و زلزله خواهد بود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی با اعلام اینکه عملیات اجرایی این پایگاه امداد هوایی از سال 88 آغاز شده است، خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی احداث قسمت‌های اداری، سوله و باند هلی‌کوپتر برای اجرای عملیات همزمان نشست و برخواست چهار فروند هلی‌کوپتر این پایگاه، در زمان انجام عملیات بزرگ به پایان رسیده است که در اواخر هفته دولت با حضور مقامات استانی این پایگاه امداد هوایی به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/61006/ر20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول