اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌داوطلبان افتخاری عضو جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان تقدیر شدند‌

‌طی مراسمی از داوطلبان افتخاری عضو جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان تقدیر شد.

‌داوطلبان افتخاری عضو جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان تقدیر شدند‌

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان‌، رسول راشکی در مراسم تقدیر از پزشکان این جمعیت با بیان اینکه جمعیت هلال احمر در راستای اهداف جامع خود همواره در طول تاریخ سعی بر آن داشته تا ‌از تخصص‌، تجربه و حرفه ‌افراد توانمند استفاده کند، افزود: جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان ‌با ایجاد پل ارتباطی، به نیازمندان کمک‌رسانی ‌و مشکلات آنان را‌ برطرف کرده است.

وی یکی از ‌فعالیت‌های جمعیت هلال احمر را استفاده از پزشکان خیر و نیکوکار بیان کرد و گفت: پزشکانی‌ به صورت داوطلبانه با جمعیت هلال احمر همکاری می‌کنند و ‌نیاز درمانی نیازمند‌ان را برطرف می‌کنند.

راشکی با بیان اینکه حوزه داوطلبان جمعیت هلال احمر با فعالیت‌های ‌خود در ‌‌راستای ‌رفع مشکل معیشتی نیازمندان اقدام می‌کنند، تصریح کرد: ‌‌فعالیت‌های معنوی، روح ‌‌انسان‌ را پرورش داده و از سویی ‌مشکل نیازمندان را برطرف می‌سازد.

وی با تقدیر از پزشکان داوطلب عضو جمعیت هلال احمر، از تعامل و همکاری آنان با این جمعیت و حوزه داوطلبان تقدیر کرد. ‌

مدیر عامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان در ادامه ‌با بیان این که حوزه داوطلبان جمعیت هلال احمر همواره در راستای ‌تلاش برای تسکین آلام بشری‌، تامین احترام انسان‌ها، برقراری دوستی‌، تفاهم متقابل و صلح پایدار میان ملت‌ها و حمایت از زندگی و سلامت انسان‌ها فعالیت می کند، اظهار داشت: حوزه داوطلبان جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان تلاش می‌کند ‌پل ارتباطی بین ‌‌توانمندان و‌ نیازمندان باشد‌.

‌انتهای پیام/75004/ش/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول