اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی خبر داد

توزیع رایگان اقلام امدادی در سوانح مختلف توسط هلال احمر آذربایجان غربی

مدیر عامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی گفت: در سال گذشته اقلام امدادی به ارزش یک میلیارد تومان در سوانح مختلف توسط جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی به صورت رایگان توزیع شد.

توزیع رایگان اقلام امدادی در سوانح مختلف توسط هلال احمر آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، بعد از ظهر امروز یحیی زینالپور در مراسم افتتاحیه پایگاه منطقه‌ای پشتیبانی امداد هوایی آذربایجان غربی با اشاره به برنامه‌های هلال احمر به منظور کسب آمادگی بیشتر در سوانح، اظهار داشت: طی سه سال گذشته نزدیک به 200 هزار نفر در آذربایجان غربی آموزش‌های تخصصی امدادگری را کسب کرده‌اند.

وی ادامه داد: این آموزش‌ها در راستای خودامدادی و دگرامدادی بوده است.

زینالپور با اشاره به جهش خوب آموزش امدادگران هلال احمر، تصریح کرد: طبق برنامه پیش‌بینی شده تعداد امدادگران متخصص را به 300 هزار نفر خواهیم رساند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی افزود: سازمان‌دهی و دستیابی به سامانه‌های فرماندهی حادثه و ارتباطات، اطلاعات و مرکز کنترل عملیات در حال مدیریت است.

وی به تجهیزات و امکانات امدادی اشاره کرد و متذکر شد: طی سه سال اخیر ناوگان فرسوده هلال احمر آذربایجان غربی از رده خارج شده است و تجهیزات با هزینه بیش از 54 میلیارد ریال از جمله خودرو نجات، آمبولانس، قایق و ... وارد مجموعه امداد و نجات آذربایجان غربی شده است.

زینالپور اضافه کرد: سال گذشته اقلام امدادی به ارزش یک میلیارد تومان در سوانح مختلف توسط جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی به صورت رایگان توزیع شد.

وی با بیان اینکه فاز نخست پایگاه منطقه‌ای پشتیبانی امداد هوایی آذربایجان غربی در زمینی به مساحت پنج هکتار افتتاح می‌شود، عنوان کرد: این مجموعه 34 هکتار است و شامل مجموعه اسکان اضطراری و انبار است.

انتهای پیام/61010/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول