اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر مطرح کرد

برپایی اردوهای نشاط و پویایی برای 500 هزار نفر از اعضای هلال احمر

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر گفت: برای 500 هزار نفر از اعضا در قالب گروه‌های سنی دانش‌آموزی، دانشجو، طلاب و جوانان برنامه‌های مختلفی در اردوهای نشاط و پویایی برگزار می‌گردد.

برپایی اردوهای نشاط و پویایی برای 500 هزار نفر از اعضای هلال احمر

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمد جعفریان با بیان اینکه جمعیت هلال احمر ایران قدیمی‌ترین مجموعه خیریه با 91 سال قدمت محسوب می‌شود، گفت: کشور ما از نظر وقوع حوادث طبیعی جزو 10 کشور حادثه خیز جهان است و هر 10 سال یک زلزله بزرگ در کشورمان روی داده است بنابراین جمعیت هلال احمر بر مبنای پیشگیری و کاهش بلایا و ارائه خدمات در بهترین و کوتاه‌ترین زمان فعالیت می‌کند.

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه پس از وقوع حوادث طبیعی معمولاً ادارات و سازمان‌های خدماتی نیز دچار حادثه می‌شوند و توان خدمت ندارند، گفت: در این شرایط تنها جمعیت هلال احمر است که وارد کار می‌شود و امروز در بحث نوسازی ناوگان در تمامی حوزه‌های هلال احمر اعم از کوهستان، دریا و ... شرایط پاسخگویی آن بهتر شده است.

وی ادامه داد: امروز زمان رسیدگی به حادثه دیدگان کاهش یافته و دیدیم که در زلزله آذربایجان، مقام معظم رهبری از عملکرد هلال احمر رضایت داشتند.

جعفریان برگزاری اردوی نشاط و پویایی به میزبانی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی را پاسخی به زحمات داوطلبان که در ایام نوروز بدون چشمداشت و به دور از خانواده به مسافران جاده‌ها خدمت کردند عنوان نمود و گفت: هدف از برگزاری این اردوها، کسب آمادگی بیشتر برای روزهای سخت است و آمادگی برای عکس العمل‌های سریع، تدریس و تمرین بر اساس متدهای روز می‌باشد.

وی گفت: جمعیت هلال احمر خراسان رضوی در میان استان‌های کشور مهم‌ترین جمعیت ماست چرا که بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الائمه(ع) و مسافرت سالانه 20 میلیون زائر به مشهد موجب شده تا این جمعیت در برابر این عزیزان پاسخگو باشد.

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر تصریح کرد: از سوی دیگر جمعیت هلال احمر خراسان رضوی معین استان‌های شمال شرقی و مناطق مرزی شرق کشور است و شرایط این جمعیت را ویژه کرده ضمن اینکه از قدیمی‌ترین جمعیت‌های کشور می‌باشد و تمام اهتمام مدیران جمعیت کشور تقویت هلال‌احمر خراسان رضوی است.

وی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر خراسان رضوی، چشم و چراغ جمعیت هلال احمر کشور است، گفت: نمره این جمعیت مناسب است، چرا که زائرین در آن باید بهترین خدمات را بگیرند، این جمعیت در جذب نیروهای داوطلب نیز از جایگاه مناسبی برخوردار است و نمره آن بسیار خوب می‌باشد.

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر یادآور شد: بیش از 2 میلیون نفر عضو جوان و داوطلب در کشور وجود دارد و خراسان رضوی بهترین مکان برای ارائه آموزش‌ها و برپایی اردوها محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه این اردوها با محوریت 10 استان برگزار می‌شود و اولین و پر میزبان‌ترین آنها مشهد می‌باشد، ادامه داد: برای 500 هزار نفر از اعضا در قالب گروه‌های سنی دانش‌آموزی، دانشجو، طلاب و جوانان برنامه‌های مختلفی در اردوهای نشاط و پویایی برگزار می‌گردد.

انتهای پیام/صا40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول