اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

موفقیتی دیگر برای اردبیل به ثبت رسید

درخشش دانش‌آموزان اردبیلی در جشنواره‌های کشوری

دانش‌آموزان استان اردبیل در مسابقات کشوری خوش درخشیده و مقام‌های قابل توجهی را به دست آوردند.

درخشش دانش‌آموزان اردبیلی در جشنواره‌های کشوری

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل، در مرحله کشوری مسابقات فرهنگی،‌ هنری دانش‌آموز خوش‌رستم مقام دوم کشوری را از آن خود کرد.

فرشته ناصری دانش‌آموز منطقه خورش‌رستم که در مسابقات فرهنگی، هنری به مرحله کشوری و همچنین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد راه یافته بود، مقام دوم کشوری را در رشته فیلم کوتاه با گرایش انیمیشن (پویانمایی) در بین دانش‌آموزان سراسر کشور به خود اختصاص داد.

همچنین گروه نمایش عروسکی دبیرستان الزهرا شهرستان کوثر برگزیده کشوری شد .

گروه نمایش عروسکی دبیرستان شبانه‌روزی الزهرا به عروسک‌گردانی دانش‌آموزان سارا خلیفه، نیلوفر غزنوی، حسنا معبودی، سارا صادقی و کارگردانی مربی تلاشگر رعنا محمدی با کسب عنوان برگزیده کشوری، رتبه سوم کشوری تهیه و تولید بروشور نمایش عروسکی را که در شهرستان نیشابور استان خراسان رضوی برگزار شد به خود اختصاص دادند.

در جشنواره سراسری دست‌های کوچک دعا دانش‌آموز گرمی درخشید.

سه نفر از دانش‌آموزان مقطع ابتدایی شهرستان گرمی در جشنواره سراسری دست‌های کوچک دعا خوش درخشیدند.

این دانش‌آموزان که از اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان گرمی می‌باشند، در هشتمین جشنواره سراسری «دست‌های کوچک دعا» که 31 مرداد در مصلی حضرت امام خمینی (ره) شهر تبریز برگزار شد از سوی هیئت داوران جشنواره انتخاب و صاحبان آثار مورد تجلیل قرار گرفتند.

در این جشنواره سید پوریا جوادی از شهرستان گرمی دوم شد و آثار لیلی ضمیری و حمیدرضا نوعی هم به عنوان برگزیدگان جشنواره معرفی شدند.

همچنین در المپیاد کشوری طرح دادرس، استان اردبیل مقام اول را به دست آورد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: استان اردبیل در اولین جشنواره المپیاد کشوری طرح دادرس خوش درخشید و موفق به کسب مقام اول کشوری شد.

علیرضا گلشن نتایج نخستین المپیاد کشوری مهارت‌های امدادی با عنوان طرح ملی دادرس حاکی است در این جشنواره استان‌های اردبیل، لرستان و چهارمحال بختیاری به ترتیب مقام اول تا سوم کشوری را به خود اختصاص دادند و تیم منتخب استان هرمزگان به عنوان با اخلاق‌ترین تیم انتخاب شد.

وی با تبریک این موفقیت به فرهنگیان و دانش‌آموزان استان افزود: نخستین المپیاد کشوری مهارت‌های امدادی با عنوان طرح ملی دادرس ویژه دانش‌آموزان پسر دوره متوسطه اول با حضور 432 تن و 31 تیم از اول تا پنج شهریور ماه در 12 مهارت با عناوین تریاژ مقدماتی، پانسمان، اطفای حریق، ارزیابی و کنترل علایم حیاتی، احیای قلبی، اسکان اضطراری، پناه‏گیری و تخلیه اضطراری، حمل مصدوم، سورتمه، طناب‌کشی، الوارچینی و توپ حلقه در اردوگاه مهر شهرستان بندر انزلی برگزار شد.

انتهای پیام/62004/ک/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول