اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان اردبیل:

دانش‌آموزان با روحیه بسیجی جبهه‌های علمی را فتح می‌کنند

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: دانش‌آموزان ما به عنوان آینده‌سازان جامعه با روحیه بسیجی قله‌های علم، دانش و مهارت را فتح می‌کنند.

دانش‌آموزان با روحیه بسیجی جبهه‌های علمی را فتح می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عیسی فاخری عصر امروز در مراسم تجلیل از دانش‌آموزان نخبه بسیجی در اردبیل اظهار داشت: دانش‌آموزان بسیجی اردبیل مقام اول ششمین دوره لیگ علمی بین‌المللی پایا را کسب کردند.

وی در ادامه تصریح کرد: دانش‌آموزان بسیجی واحد مقاومت شهید بهشتی حوزه یک اردبیل مقام اول رشته شیمی را در ششمین دوره لیگ علمی بین‌المللی پایا کسب کردند.

فاخری با تبریک این موفقیت بزرگ علمی به فرهنگیان و دانش‌آموزان استان اردبیل به ویژه دانش‌آموزان بسیجی خاطر نشان کرد: دانش‌آموزان بسیجی دوم دبیرستان واحد مقاومت شهید بهشتی حوزه یک اردبیل در این جشنواره که با حضور سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، هژبری معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش، عالیقدر مسئول مؤسسه علمی رزمندگان اسلام، سرهنگ صابر رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی در سالن همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد، مورد تجلیل قرار گرفتند.

این مسئول اضافه کرد: حضور دانش‌آموزان خارجی در ششمین دوره لیگ علمی بین‌المللی پایا (پیشگامان ایران اسلامی) پیامدهای ارزشمندی را برای ایران رقم زده است.

وی با اشاره به میزبانی ایران در ششمین دوره لیگ علمی بین‌المللی پایا و حضور کشورهای خارجی بیان کرد: سطح علمی این مسابقات بالاتر از دروس دبیرستان و حتی در سطح دانشگاهی است و دستیابی دانش‌آموزان به امتیازهای بالا ما را خرسند می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان با اشاره به حضور دانش‌آموزان خارجی در این مرحله از مسابقات علمی یادآور شد: این حضور پیامدهای ارزشمندی را برای ایران اسلامی رقم می‌زند و آنها را با پیشرفت‌های علمی کشور آشناتر کرده و در عرصه‌های مختلفی از حقایق کشور در راستای نظام اسلامی آشنا می‌شوند.

فاخری ادامه داد: برگزاری چنین مسابقاتی زمینه‌های همکاری در حوزه‌های علمی کشورهای مسلمان دنیا را فراهم می‌کند.

ششمین دوره مسابقات بین‌المللی لیگ علمی پایا که روزهای گذشته با شرکت 476 دانش‌آموز از ایران و 27 دانش‌آموز از کشورهای خارجی انگلیس، فرانسه، لبنان، نیجریه، تانزانیا، عراق، پاکستان، افغانستان و هند از مقاطع تحصیلی ششم ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان در رشته‌های علوم پایه، ریاضی، فیزیک، شیمی و زیست با همکاری مؤسسه علمی رزمندگان اسلام و خانه ریاضی برگزار شد، برترین‌های این جشنواره روزهای گذشته و در سالن همایش بین‌المللی صدا و سیما مورد تجلیل و تقدیر قرار گرفتند.

انتهای پیام/62003/ک30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول