اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بهبهان:

38 درصد دانش‌آموزان بهبهانی در رشته‌های فنی تحصیل می‌کنند

فرماندار بهبهان گفت: 38 درصد دانش‌آموزان این شهرستان در رشته‌های فنی ‌و حرفه‌ای تحصیل می‌کنند.

38 درصد دانش‌آموزان بهبهانی در رشته‌های فنی تحصیل می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان، فرهاد باذلی محبوب صبح امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش سردشت زیدون که با حضور مسئولان آموزش و پرورش و اعضای این شورا برگزار شد در سخنانی اظهار کرد: توجه به توسعه و آموزش در آموزش و پرورش در رشته‌های مختلف باید مدنظر همه مسئولان باشد.

وی افزود: در حال حاضر 38 درصد از جوانان شهرستان بهبهان در رشته‌های فنی و حرفه‌ای مشغول به تحصیل هستند در حالی که سهم استان خوزستان از رشته‌های فنی ‌و حرفه‌ای 60 درصد است.

فرماندار بهبهان ادامه داد: این شهرستان از جمله شهرهایی است که در زمینه توسعه رشته‌های فنی‌ و حرفه‌ای پیشرفت‌های چشم‌گیری داشته است.

باذلی محبوب تصریح ‌کرد: استان خوزستان در کل کشور از نظر علمی رتبه دوم را امسال به دست آورده است که سهم بهبهان از نظر پیشرفت‌های علمی و تحصیلی در تمامی مقاطع به‌ویژه در بخش کنکور بی‌نظیر بوده است.

وی با بیان اینکه در سال‌های آینده رشد بسیار خوبی در هدف پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان خواهیم داشت اضافه‌ کرد: اولویت علمی باید در آموزش و پرورش از اهمیت به‌سزایی برخوردار باشد و این مهم مد نظر همه مسئولان قرار گیرد.

باذلی محبوب در ادامه به شناسایی دانش‌آموزان تیزهوش اشاره کرد و گفت: توجه به افراد نخبه به‌ویژه تیزهوشان و دانش‌آموزان ممتاز در مقاطع تحصیلی امتیاز بسیار بزرگی برای کشور خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: رقابت سالم  فرهنگی در مدارس و هدف‌گذاری در مدارس باعث ارتقای سطح علمی دانش‌آموزان خواهد شد.

وی ضمن تاکید بر فراهم کردن محیط آموزشی برای دانش‌آموزان تاکید کرد: محیط شاداب و خوب همراه با تعامل با اولیا و مربیان لازمه کار مدارس باشد چرا که نقش آموزش و پرورش برای ساختن آینده بسیار مهم است.

فرماندار بهبهان ضمن اشاره به هوشمندسازی مدارس و پیشرفت علمی دانش‌آموزان از همه خیرین خواست تا در جهت کمک به توسعه و پیشرفت علمی کشور سهیم شوند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همه مسئولان در کنار مردم و خیرین باید کمک کنند تا نیازمندی‌های اولیه تحصیلی در سال جدید تحصیلی برطرف شود.

انتهای پیام/72008/ر30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول