اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کتاب‌های کانون

کتابخانه‌های 18 مرکز عشایری در ایلام تجهیز شد

مدرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام گفت: کتابخانه‌های 18 مرکز عشایری در ایلام با کتاب‌های کانون تجهیز شد.

کتابخانه‌های 18 مرکز عشایری در ایلام تجهیز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام و به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام، علی‌اشرف صندوق‌آبادی اظهار داشت: با همکاری کانون با مراکز و کتابخانه‌های عشایری سازمان آموزش و پرورش استان این مهم محقق شد.

وی ادامه داد: با همکاری دو جانبه و پایبندی کانون به تفاهم‌نامه‌ای که در این راستا به امضا رسیده بود تعداد 18 مرکز عشایری با کتاب‌های کانون تجهیز شد.

این مسئول اضافه کرد: بر این اساس فعالیت‌هایی برای عشایر تحت پوشش این کتابخانه‌ها به اجرا گذاشته شد که از دید مسئولین مناطق عشایری در استان و کشور پنهان نماند و از طرف مدیر کل دفتر امور مناطق کمتر توسعه یافته عشایری سپاس‌نامه‌ای به دفتر مدیرکل کانون استان ایلام ارسال شد.

صندوق‌آبادی تصریح کرد: در این سپاس‌نامه از تلاش‌ها و همکاری‌های کانون در این زمینه تجلیل شده است.

لازم به یادآوری است، در بخشی از سپاس نامه خطاب به علی‌اشرف صندوق‌آبادی مدیرکل کانون استان ایلام آمده است: تلاش‌های ارزنده و کوشش در جهت پیشبرد امور آموزش و پرورش آینده‌سازان فردا را قابل ستایش دیده و بخشی از بهبود و پیشرفت کمی و کیفی فعالیت برای عشایر را مرهون همکاری و تلاش کانونی‌ها دانسته‌اند.

اکنون 22 مرکز فرهنگی هنری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام در سراسر استان برای بچه‌های ایلامی به صورت ثابت، سیار و پستی فعالیت‌های فرهنگی، ادبی و هنری ارائه می‌دهند.

از چندی پیش همکاری با کتابخانه‌های امور عشایر سازمان آموزش و پرورش نیز در برنامه‌ریزی‌های این دستگاه فرهنگی جایگاه ویژه‌ای یافته است.

انتهای پیام/2246/ک20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول