اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر گرگان:

کریمی از نامزدی شهرداری گرگان انصراف داد

عضو شورای اسلامی شهر گرگان گفت: ابراهیم کریمی شهردار سابق گرگان از پذیرش کرسی شهرداری گرگان انصراف داد و اعلام کرد نمی‌خواهد در این دوره شهردار گرگان باشد.

کریمی از نامزدی شهرداری گرگان انصراف داد

علی اصغر یوسفی امروز در گفت‎و‎گو با خبرنگار فارس در گرگان درباره ملاک‎های انتخاب شهردار اظهار داشت: ملاک اصلی ما برای انتخاب شهردار تجربه است.

وی ادامه داد: شهرداری گرگان جزو شهرداری‎هایی است که دارای رتبه 10 است، بنابراین انتظار داریم شهرداری که انتخاب می‎شود تجربه و توانایی لازم وی هم در حد و اندازه شهرداری رتبه 10 و یا بالاتر و از نظر مدیریتی فردی قوی و قابل اعتماد باشد.

ابراهیم کریمی انصراف داد / تکمیل پروژه‎های نیمه‎تمام در اولویت

عضو شورای اسلامی شهر گرگان خاطرنشان کرد: از نظر من شهردار باتجربه بسیار مهم‎تر است و در حال حاضر سه گزینه برای شهرداری گرگان به صورت جدی در حال برسی است.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس درباره امکان ادامه کار ابراهیم کریمی در این دوره گفت: ابراهیم کریمی شهردار سابق گرگان برای قبول کرسی شهرداری گرگان انصراف داد و اعلام کرده که نمی‎خواهد در این دوره شهردار گرگان باشد.

یوسفی بیان کرد: ما برنامه‎های مختلفی را به صورت کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت داریم که در حال حاضر موضوع تکمیل پروژه‎های ناتمام به عنوان برنامه‎های میان مدت در اولویت است.

وی در پایان ابراز داشت: تلاش خواهیم کرد تا در اسرع وقت این پروژه‎ را به اتمام برسانیم و در این راه افق 1404 را با یک رویکرد جدید مدنظر قرار خواهیم داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، دوره چهارم شورای اسلامی شهر گرگان از امروز با قرائت سوگندنامه در مراسم تحلیف اعضای دوره چهارم شوراهای اسلامی شهر و روستا در تالار فخرالدین اسعد گرگانی به طور رسمی کار خود را آغاز کرد.

علی اصغر یوسفی توانست با جلب اعتماد مردم گرگان 12 هزار و 562 رای را کسب و به دوره چهارم شورای اسلامی شهر گرگان راه پیدا کند.

انتهای پیام/83004/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول