اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قصر قند:

نواز ملازهی شهردار قصرقند شد

فرماندار قصرقند گفت: نواز ملازهی به عنوان سرپرست شهرداری قصرقند انتخاب شد.

نواز ملازهی شهردار قصرقند شد

کورش محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قصرقند اظهار داشت: روز گذشته همزمان با سراسر کشور مراسم تحلیف اعضای شورای شهر در شهرستان قصرقند نیز برگزار و با انتخاب هیئت رئیسه، نواز ملازهی به عنوان شهردار قصرقند معرفی شد.

فرماندار قصرقند بیان کرد: امروز وظیفه اصلی شهرداری و دهیاری نظافت شهر و روستا و جمع‌آوری زباله نیست بلکه ارائه صدها نوع خدمات دیگر است.

این مسئول اضافه کرد: شوراها را می‌توان به‌عنوان نهادی مردمی به‌منظور تبدیل دولت متمرکز به غیرمتمرکز بر شهر و روستا که از ساختار قدرت و تصمیم‌گیری شوراها برشهرداری‌ها و دهیاری‌ها، حداقل متناسب با آگاهی خود شهرداری دهیاری مهم ارزیابی کرد.

وی ادامه داد: بررسی و شناخت کمبودها، نیازها و نارسایی‌های اجتماعی، فرهنگی، آموزشی، بهداشتی، اقتصادی و رفاهی حوزه انتخابیه و تهیه طرح‌ها و پیشنهادهای اصلاحی و راه حل‌های کاربردی در این زمینه‌ها برای برنامه ریزی و ارائه آن به مقامات مسئول ذیربط، نظارت برحسن اجرای مصوبات شورا وطرح های مصوب در امور شهرداری و سایر سازمان‌های خدماتی در صورتی که این نظارت مخل جریان عادی این امور نگردد و همکاری با مسئولان اجرایی و نهادها و سازمان‎های مملکتی در زمینه‎های مختلف اجتماعی، فرهنگی، آموزشی، اقتصادی و عمرانی بنا به درخواست آنان، از جمله وظایف شوراهای اسلامی شهر و روستا است.

در ادامه مراسم تحلیف اعضای شورای شهر قصرقند، جمیل احمد رئیسی نیز به عنوان رئیس شورای شهر قصرقند انتخاب شد.

انتهای پیام/75004/خ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول