اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر سمیرم:

اولویت مهم شورای شهر سمیرم، تعیین شهردار متخصص و متعهد است

رئیس شورای شهر سمیرم گفت: تعیین شهردار متعهد، مجرب و متخصص، بهبود مبلمان شهری و نیز جذب سرمایه گزاری از اولویت‌های مهم شورای اسلامی شهر سمیرم است.

اولویت مهم شورای شهر سمیرم، تعیین شهردار متخصص و متعهد است

محسن آصفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سمیرم تعیین شهردار و بهبود مبلمان شهری را از اولویت‌های مهم شورای شهر سمیرم دانست و اضافه کرد: تعهد، تجربه، تخصص از ملاک های شورای شهر سمیرم برای انتخاب یک شهردار است.

وی وضعیت مبلمان شهری را در سمیرم یک چالش دانست و افزود: توجه به بهسازی معابر، توجه به بهداشت آبشار و مبلمان سطح شهراز برنامه‌های شورای چهارم شهر سمیرم است که در این راستا برنامه ریزی می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر سمیرم با اشاره به وجود جاذبه‌های گردشگری در این شهرستان تصریح کرد: با توجه به اینکه سمیرم قطب مهم گردشگری استان اصفهان است، جذب سرمایه گذار از دیگر اولویت‌های مهم شورای شهر سمیرم است.

این مسئول با تاکید بر لزوم داشتن برنامه‌های کوتاه، بلند و میان مدت برای اجرای اهداف شوراها ادامه داد: در راستای رفع مشکلات شهر سمیرم در نظر داریم که شورایاری‌ها را از قشرهای مختلف و تمامی محله‌های سمیرم تشکیل دهیم.

آصفی در ادامه با اشاره به اهمیت نقش ورزش در زندگی افراد اضافه کرد: شورای شهر سمیرم در نظر دارد با همکاری اداره ورزش و جوانان سمیرم هئیت‌های ورزشی شهرداری را راه‌اندازی کند.

وی در پایان از حضور مردم سمیرم در انتخابات دور چهارم شورای اسلامی شهر سمیرم اذعان داشت: فضای شورای شهر سمیرم فضای وحدت و همدلی است و این شورا در راستای قدردانی از اعتماد و در سایه وحدت و همدلی مردم در جهت آبادانی شهر تلاش می‌کند.

این رئیس شورای شهر سمیرم خاطرنشان کرد: شورای شهر این دور سمیرم متشکل از افراد متخصص در زمینه‌های مختلف است که از این ظرفیت نیز استفاده می‌کند.

به گزارش فارس، در نشست امروز شورای اسلامی شهر سمیرم محمدعلی آصفی به عنوان سرپرست شهرداری و محسن آصفی، مجتبی افشاری، عصمت آصفی به ترتیب رئیس، نائب رئیس و خزانه دار شورای شهر سمیرم و محمد ابراهیم پیرمرادیان، منصور نادری، مصطفی امیدی و عبدالعلی بهرامیان به عنوان منشی شورای اسلامی سمیرم معرفی شدند.

انتهای پیام/2301/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول