اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم آستارا در مجلس:

مخالف ابقای شهردار آستارا نیستم/شورای شهر از منازعات سیاسی پرهیز کنند

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تغییر شهردار فعلی این شهر معقول نیست، گفت: با ابقای علی کوهی شهردار آستارا موافق هستم.

مخالف ابقای شهردار آستارا نیستم/شورای شهر از منازعات سیاسی پرهیز کنند

صفر نعیمی‌رز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آستارا با قدردانی از خدمات اعضای دوره سوم شورای اسلامی شهر آستارا، اظهار کرد: یکی از عوامل موفقیت اعضای شورای اسلامی این شهر داشتن وحدت و همدلی و تعامل و همکاری بسیار نزدیک با مسئولان اجرایی شهرستان است.

وی با تبریک به اعضای دوره چهارم شورای اسلامی شهر آستارا از آنها خواست از هرگونه منازعات سیاسی و ایجاد اختلاف در شورای شهر اجتناب کنند.

نماینده مردم آستارا درباره بروز شایعاتی در زمینه ابقا و یا انتخاب شهردار جدید این شهر، افزود: شهردار فعلی آستارا در حوزه عمران و آبادانی شهر اقدام‌هایی را انجام داده و اگر همین امکانات و تسهیلات فعلی مهیا بود دیگران نیز در صورت داشتن توانایی لازم می‌توانستند همان کار را انجام دهند.

وی با تأکید بر اینکه تغییر و انتصاب شهردار جدید آستارا در شرایط کنونی به مصلحت نیست، تصریح کرد: با ابقای شهردار فعلی کاملاً موافق هستم.

نعیمی‌رز با تصریح بر اینکه کوچک‌ترین اختلافی با علی کوهی شهردار آستارا وجود ندارد، متذکر شد: شایعه ایجاد اختلاف بین بنده و کوهی کذب است.

وی به مسئولان و اعضای شورای اسلامی شهر و روستای آستارا توصیه کرد که خدمت صادقانه و خالصانه به مردم را سرلوحه فعالیت خود قرار دهند.

این نماینده با بیان اینکه مردم ولی نعمت مسئولان هستند، بر ضرورت خدمت صادقانه و خالصانه مسئولان نسبت به مردم ولایت‌مدار شهرستان آستارا تأکید کرد.

انتهای پیام/84001/ش20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول