اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر کرمانشاه:

قربانی به‌عنوان شهردار کرمانشاه ابقا می‌شود/عده‌ای سودجو به فکر تخریب هستند

رئیس شورای اسلامی شهر کرمانشاه گفت: شهردار فعلی را عوض نمی‌کنیم و قربانی به‌عنوان شهردار کرمانشاه ابقا می‌شود، اما از وی کار می‌خواهیم.

قربانی به‌عنوان شهردار کرمانشاه ابقا می‌شود/عده‌ای سودجو به فکر تخریب هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، خسرو زرافشانی در نشست با اصحاب رسانه استان کرمانشاه اظهار داشت: با استفاده از رهنمودهای اصحاب رسانه و نخبگان باید به امور مختلف شهری توجه شود و رسیدگی و نظارت بر عهده اعضای شورای اسلامی شهر است.

تخریب مدیران بیشترین آسیب را به مردم می‌زند

زرافشانی ادامه داد: در نخستین قدم از اصحاب رسانه دعوت کرده‌ایم تا با تعامل و هم‌دلی در راستای پیشرفت و توسعه شهر حرکت کنیم و برای پیشرفت کلان‌شهر کرمانشاه، پتانسیل‌های خوبی وجود دارد.

وی خاطر نشان کرد: باید از بزرگ‌نمایی ضعف‌ها خودداری کنیم و تضعیف و تخریب مدیران بیشترین آسیب را به مردم می‌زند و از انجام امور جلوگیری می‌کند، منتقدان و صاحب‌نظران می‌توانند رهنمودهای خود را ارائه دهند.

همه مشکلات را می‌بینند، اما کسی ارائه طریق نمی‌کند

رئیس شورای اسلامی شهر کرمانشاه با تاکید بر اینکه همه افراد جامعه به کمبودها و مشکلات شهری آگاهی دارند، ابراز داشت: کمتر کسی ارائه طریق می‌کند و این وظیفه رسانه‌ها و افراد باتجربه و کارشناس است.

به گفته زرافشانی، ضربه‌های زیادی به کرمانشاه وارد شده و سوءاستفاده‌هایی صورت گرفته است و وضعیت شهر بسیار نامناسب است.

اختلاف‌نظر در بین اعضای شورای شهر طبیعی است

وی وجود اختلاف‌نظر در بین اعضای شورای اسلامی شهر را موضوعی طبیعی دانست و افزود: اگر اختلاف‌نظر نباشد، یک نفر در شورای شهر باشد کافی است، اما این اختلاف‌نظر نباید به چالش کشیده شود.

زرافشانی اعلام کرد: همه شهروندان باید به وظیفه خود عمل کنند و از مسئولان بدون حب و بغض، مطالبه داشته باشند و در این ‌صورت هر کسی حاضر نیست مدیر باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش تاکید کرد: شهردار فعلی را عوض نمی‌کنیم و قربانی به‌عنوان شهردار کرمانشاه ابقا می‌شود، اما از وی کار می‌خواهیم.

زرافشانی با بیان اینکه حوزه اختیارات شهردار در چارچوب قانون برای انتخاب مدیران در اختیار خودش است، گفت: باید خروجی کارها در نظر گرفته شود تا افراد شایسته پای کار بیایند.

رئیس شورای اسلامی شهر کرمانشاه عنوان کرد: من هنوز کار خود را شروع نکرده‌ام که عده‌ای سودجو که به فکر مردم نیستند، اقدام به تخریب می‌کنند و ریشه مشکل در جای دیگری است.

وی اغلب پیمان‌کاران را فاقد مدارک لازم عنوان کرد و ادامه داد: این پیمان‌کاران کارها را به‌صورت ناقص انجام می‌دهند که باید این موضوع اصلاح شود.

انتهای پیام/2700/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول