اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تشریح کرد

دلایل تاخیر در پرداخت حق جذب کارکنان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر دلایل تاخیر در پرداخت حق جذب کارکنان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر را تشریح کرد.

دلایل تاخیر در پرداخت حق جذب کارکنان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، ایرج بیژنی صبح امروز در جمع مسئولان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به پرداخت حق جذب کارکنان اشاره کرد و افزود: با توجه به تعهدی که داریم حق جذب را پرداخت می‌کنیم و در این رابطه ماهانه حدود 14میلیارد ریال از محل سایر منابع دانشگاه پرداخت می‌شود و دلیل تاخیر در پرداخت حق جذب‌ها این است که هیچ مبلغی از محل خزانه به دانشگاه پرداخت نمی‌شود و به دنبال تامین منابع هستیم و پیگیری‌هایی نیز از طریق وزارت متبوع انجام داده‌ایم که امیدواریم اعتبارات لازم برای حق جذب را تامین کنیم.

ایرج بیژنی در خصوص نتایج آزمون استخدامی نیروهای قراردادی نیز گفت: نتیجه آزمون استخدام نیروهای قراردادی در حال بررسی است و پس از مراحل بررسی مدارک و انجام مصاحبه حضوری اعلان خواهد شد.

بیژنی در ارتباط با سوالی در خصوص اقدامات رفاهی کارکنان گفت: به دلیل محدودیت اعتبارات مسایل رفاهی اولویت بندی شده اما استفاده از امکانات موجود مانند وسایل نقلیه دانشگاه برای انجام اردوها درحال انجام است.

وی در ارتباط با عدم قرارداد استخر در سال جاری پاسخ داد و افزود: مطالبات سالهای 89 و90پرداخت شده و با پرداخت بدهی سال91 امسال نیز مجدداً قرارداد استخر بسته خواهد شد و در خصوص احداث استخر دانشگاه نیز بنا به مصوبه شورای برنامه ریزی استان که اولویت را به پروژه‌های نیمه کاره داده است، این پروژه در اولویت‌های بعدی دانشگاه قرار دارد.

بیژنی همچنین به پرداخت حق الزحمه پرسنلی که در برگزاری آزمون‌های استخدامی همکاری می‌کنند گفت: این موضوع در هیئت رئیسه دانشگاه مطرح خواهد شد و پرداخت می‌شود.

وی همچنین در خصوص تبدیل نیروهای قراردادی به پیمانی گفت: فعلاً دستورالعملی در این خصوص ابلاغ نشده و برنامه‌ای برای این موضوع در نظر نداریم.

بیژنی در مورد بیمه تکمیلی کارکنان نیز گفت: حدود 40 درصد از همکاران ما از مزایای بیمه تکمیلی استفاده می‌کنند و هر چه تعداد داوطلب بیمه بیشتر باشد نرخ بیمه کمتر و نوع خدمات بیشتر خواهد بود.

وی افزود: در سال 91 در ارتباط با پرداخت حق بیمه اختلاف حساب پیش آمده که با هماهنگی‌هایی که در حال انجام است مبلغ مطالبات بیمه نیز پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام/66006/خ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول