اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان بیله‌سوار:

پرداخت کمک هزینه درمانی به مبلغ 931 میلیون ریال به مددجویان

مدیر کمیته امداد شهرستان بیله‌سوار از پرداخت کمک هزینه درمانی به مبلغ 931 میلیون ریال به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد بیله‌سوار خبر داد.

پرداخت کمک هزینه درمانی به مبلغ 931 میلیون ریال به مددجویان

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، طاهر مهدی‌پور عصر امروز در جلسه مسئولان کمیته امداد در بیله‌سوار اظهار داشت: با همکاری جمعیت هلال‌احمر این شهرستان طی پنج ماهه‌ سال‌جاری افزون بر 931 میلیون ریال در قالب خدمات درمانی به نیازمندان و مددجویان تحت حمایت ارائه شده است.

وی افزود: این خدمات در قالب‌های مختلف از قیبل ویزیت رایگان و تجویز دارو، ارائه آموزش‌های کمک‌‌های اولیه و امداد و نجات، توزیع سبد غذایی، دیدار و بازدید از منازل مددجویان و... ارائه شده است.

مهدی‌پور تصریح کرد: ارائه آموزش‌های کمک‌‌های اولیه و امداد و نجات در طول سال به منظور برخورداری مددجویان تحت پوشش از مهارت‌های لازم در این زمینه برگزار می‌شود.

این مسئول خاطر نشان کرد: طبق تفاهمنامه‌ای که در بین کمیته‌ امداد و سازمان هلال‌احمر منعقد شده، در آغاز بازگشایی مدارس نیز لوازم‌التحریر، پوشاک و دیگر مایحتاج اساسی دانش‌آموزان توسط این دو دستگاه تهیه و در بین نیازمندان و مددجویان تحت پوشش توزیع می‌شود.

 

رشد 21 درصدی پرداخت فطریه در شهرستان بیله‌سوار

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیر کمیته‌ امداد شهرستان بیله‌سوار گفت: مردم مؤمن و روزه‌دار این شهرستان تاکنون نزدیک به 95 میلیون ریال از زکات فطریه‌ خود را به کمیته‌ امداد پرداخت کرده‌اند.

مهدی‌‌پور با بیان این مطلب افزود: این مقدار زکات فطریه از سطح شهرستان و روستاهای بیله‌سوار جمع‌آوری شده است.

وی تصریح کرد: زکات فطریه در رفع نیازمندی‌‌های ضروری نیازمندان و با اولویت قرار دادن مددجویان و نیازمندان دارای مشکلات اساسی هزینه می‌شود.

مهدی‌پور خاطر نشان کرد: زکات جمع‌آوری شده جهت مرتفع کردن مشکلات معیشتی، ساخت و تعمیرات مسکن مددجویی، هزینه‌های درمانی و تحصیلی، تهیه‌ جهیزیه‌ نوعروسان و.... نیازمندان در همان منطقه با نظر روحانی، هیئت امنای مسجد و معتمدین محل هزینه می‌شود.

مدیر کمیته امداد بیله‌سوار با بیان اینکه همچنان مردم نیکوکار این شهرستان زکات خود را برای دستگیری از فقرا و نیازمندان به کمیته امداد تحویل می‌دهند، اضافه کرد: زکات فطریه جمع‌آوری شده در سال‌‌‌جاری نسبت به مدت مشابه خود در سال گذشته 21 درصد رشد داشته است.

وی ادامه داد: اطعام نیازمندان و مددجویان، حامی‌یابی برای ایتام، توزیع غذای گرم و سبد غذایی، توزیع سبد کالا، اعزام کاروان سلامت به نقاط محروم و ویزیت رایگان افراد بی‌‌بضاعت، دیدار و بازدید از مددجویان و افراد سالمند و... از جمله برنامه‌های این نهاد مردمی در ایام ماه مبارک رمضان بود.

انتهای پیام/62004/ک30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول