اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر مطرح کرد

رسیدگی به پرونده تخلف تعدادی از واحدهای میوه و تره‌بار

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر از رسیدگی به پرونده تخلف تعدادی از واحدهای میوه و تره‌بار در بوشهر خبر داد.

رسیدگی به پرونده تخلف تعدادی از واحدهای میوه و تره‌بار

محمود احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: با دریافت گزارشات بازرسان اتحادیه اصناف و سازمان صنعت، معدن و تجارت مبنی بر تخلف تعدادی از واحدهای میوه و تره‌بار در سطح شهر بوشهر، پرونده‌هایی در همین رابطه تشکیل و جهت رسیدگی به شعبه سوم بدوی تعزیرات حکومتی بوشهر ارجاع داده شد.

وی بیان کرد: شعبه با بررسی محتویات پرونده‌ها و احضار متصدیان واحدها و استماع دفاعیات آنان تخلف تعداد 10 واحد به جرم گرانفروشی و عدم درج قیمت را محرز تشخیص داده و متصدیان واحدها را به پرداخت جزای نقدی جمعا به مبلغی بیش از 25 میلیون ریال در حق دولت محکوم کرد، آرای صادره اجرا و پرونده‌ها مختومه اعلام شد.

محکومیت عامل فروش سیمان در  تعزیرات حکومتی دشتستان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر در ادامه گفت: اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان در شکوائیه‌ای اعلام داشت یک واحد عرضه کننده مصالح ساختمانی که عامل فروش سیمان نیز است، اقدام به کم فروشی کرده است، بنابراین پرونده‌ای در همین رابطه تشکیل و در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی آن شهرستان مورد رسیدگی قرار گرفت.

احمدی بیان کرد: شعبه با بررسی اسناد و مدارک مندرج در پرونده و استماع دفاعیات متصدی واحد مذکور تخلف انتسابی را محرز تشخیص داده و متخلف را به پرداخت جزای نقدی محکوم کرده و رای صادره حضوری است.

جریمه خریدار خارج از شبکه فرآورده نفتی در تعزیرات حکومتی دشتستان

این مقام مسئول افزود: فرماندهی انتظامی شهرستان دشتستان در گزارشی اعلام کرد مقدار سه هزار و 260 لیتر فرآورده نفنی (نفت گاز) در بازرسی از منزل فردی در بخش شبانکاره شهرستان دشتستان کشف و پرونده متشکله به جرم تخلف در خرید خارج از شبکه فرآورده نفتی برای رسیدگی به شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان  دشتستان ارجاع داده شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر گفت: شعبه با بررسی محتویات پرونده و با احضار متهم و استماع دفاعیات مشارالیه تخلف انتسابی را محرز تشخیص داده و متخلف را علاوه بر برگشت نفت گاز مکشوفه به شبکه توزیع، به پرداخت جزای نقدی به مبلغ 45 میلیون ریال در حق دولت محکوم کرد.

انتهای پیام/66006/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول