اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه دشتستان خبر داد

برگزاری دوره آموزشی طرح‌های پنج‌گانه اشتغال خانگی در دشتستان

فرمانده سپاه حضرت جواد الائمه شهرستان دشتستان گفت: اجرای آموزش طرح‌های تولیدی پنج‌گانه خانگی با همکاری جهاد کشاورزی، فنی و حرفه‌ای، مدیریت بسیج سازندگی و بسیج مهندسین از برنامه‌هایی است که در دشتستان اجرا می‌شود.

برگزاری دوره آموزشی طرح‌های پنج‌گانه اشتغال خانگی در دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، احمد عالی شامگاه سه‌شنبه در نشست هماهنگی هفته دفاع مقدس در دشتستان اظهار داشت: تبیین ابعاد دفاع مقدس از ارکان مهمی است که سپاه حضرت جوادالائمه (ع) شهرستان دشتستان توجه ویژه‌ای به آن داشته است.

وی متذکر شد: ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان دشتستان همکاری مطلوبی در تحقق این هدف داشته‌اند و در یک سال گذشته شاهد برگزاری دیدار با خانواده معظم شهدا، غبارروبی گلزارهای شهدا، همایش‌های تبیین اهداف دفاع مقدس با حضور سخنرانان کشوری و استانی در این شهرستان بوده‌ایم.

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه شهرستان دشتستان خاطرنشان کرد: گردهمایی رزمندگان و جانبازان هشت سال دفاع مقدس و تجلیل از ایشان، رژه نیروهای مسلح و یگان‌های سازمان یافته پایگاه‌های مقاومت، برپایی نمایشگاه‌های مختلف عکس و آثار دفاع مقدس از برنامه‌هایی است که در هفته دفاع مقدس در شهرستان دشتستان اجرا می‌شود.

عالی با اشاره به تأثیرگذاری پیروزی ایران در دفاع مقدس در سطوح بین‌المللی ، بیان داشت: مردم دنیا با مشاهده پیروزی امت مسلمان ایران در طول هشت سال دفاع مقدس به این نتیجه رسیدند که آنها نیز می‌توانند علیه ظلم و ستم در دنیا قیام کرده و موجودیّت خود را حفظ کنند.

وی اذعان داشت: به دنبال آشنایی مردم با ابعاد دفاع مقدس و درک ایشان از این موضوع قیام‌های متعدد مردمی نیز با رویکرد و ماهیت اسلامی و با هدف مقابله و ایستادگی در مقابل تهاجم همه‌جانبه فرهنگ ضدّ انسانی استکبار جهانی در جوامع مختلف انسانی به وجود آمد.

این مسئول اذعان داشت: اعتقاد راسخ به اسلام، انقلاب اسلامی و رهبری امام خمینی (ره)، اقتدا به قیام و مکتب «هیهات من الذلّه» امام حسین (ع)، وحدت و هم دلی آحاد مردم و عدم اتکا به حمایت قدرت‌های پوشالی استکبار جهانی از جمله رموز موفقیّت و پیروزی رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس است.

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه شهرستان دشتستان عنوان کرد: اتصال رزمندگان ما به رزمندگان قیام عاشورایی کربلا، حفظ تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان ام‌القرای جهان اسلام، رشد صنایع نظامی و دفاعی جمهوری اسلامی و خلق حماسه‌ای که سبب الگو شدن و پیدایش بیداری اسلامی در بین ملت‌های مظلوم و تحت سلطه جهان شد.

عالی به دستاوردهای ایران اسلامی بعد از دفاع مقدس اشاره کرد و ابراز داشت: از جمله دستاوردهای ما بعد از پیروزی در دوران دفاع مقدّس بود که بسیج به‌عنوان مهد دریای بیکران امت مسلمان و انقلابی ایران اسلامی و با فرماندهی حضرت امام خمینی (ره) نقشی اساسی در پیروزی این نبرد ایفا کرد.

وی افزود: تبعیت از رهنمودهای رهبر آگاه، شجاع و مدبر انقلاب اسلامی را از جمله عوامل مهم در جهت تداوم راه این انقلاب است.

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه دشتستان گفت: وحدت، همدلی و همکاری آحاد مردم و مسئولین، تلاش هرچه بیشتر به‌منظور رشد  بیشتر در عرصه‌های علمی، صنعتی و اقتصادی کشور و نجات از وابستگی به استکبار جهانی و اتکا به استقلال و خودکفایی کشور و حمایت از تولید ملی بر پایه اقتصاد مقاومتی عوامل ویژه‌ای هستند که امروز انقلاب اسلامی ایران برای تداوم اهداف خود به آنها نیازمند است.

عالی بیان داشت: اجرای آموزش طرح‌های تولیدی پنج‌گانه خانگی با همکاری جهاد کشاورزی، فنی و حرفه‌ای، مدیریت بسیج سازندگی و بسیج مهندسین و برگزاری همایش های تبیین اهداف اقتصاد مقاومتی نیز از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس دشتستان است که با هدف ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی به‌منظور تحقق حماسه اقتصادی در طول این هفته برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: ملّت مسلمان و انقلابی ایران با اتکاء به امدادهای الهی و اطاعت از رهبری و حفظ وحدت کلمه با تلاش همه‌جانبه خود توانستند تمام توطئه‌ها و برنامه‌ریزی دشمنان خود به‌ویژه آمریکا و صهیونیسم جهانی را خنثی کرده و با اقتدا به شهیدان بزرگوار و ارزشمند خود، این راه را ادامه دهند.

انتهای پیام/2452/ذ40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول