اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

اعضای هیئت رئیسه شورای شهر آبپخش مشخص شدند

مصطفی رضایی، حسین عباسی و حسن فریبرزی به ‌عنوان رئیس، نایب رئیس و نماینده شورای آبپخش در شورای شهرستان انتخاب شدند.

اعضای هیئت رئیسه شورای شهر آبپخش مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، پس از شکل‌گیری حماسه سیاسی 24 خرداد و اعلام نتیجه انتخابات شوراهای اسلامی گمانه‌زنی‌ها در ارتباط با چینش هیئت رئیسه شوراهای اسلامی در شهرها و انتخاب شهردار وارد گفتمان سیاسی جوامع و گمانه‌زنی‌های رسانه‌ای شد.

پس از 80 روز انتظار صبح روز 12 شهریور شوراهای اسلامی چهارم پس از مراسم تحلیف فعالیت رسمی خود را شروع می‌کنند و در اولین دستور کار خود اقدام به رای‌گیری و تعیین رسمی هیئت رئیسه شورا و معرفی شهردار و یا سرپرست شهرداری می‌کنند.

البته در روزهای گذشته و با رایزنی‌های داخلی منتخبین شورای چهارم پاسخ سوالات مردم روشن شده و در بسیاری از شهرها چینش اعضای هیئت‌رئیسه و انتخاب شهردار به‌صورت نیمه قطعی به مردم اعلام شده است.

گزارش‌های دریافتی از آبپخش حاکی از پیروزی اصلاح‌طلبان شورای شهر در تعیین هیئت‌رئیسه شورای شهر دارد.

مصطفی رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: به‌منظور جلوگیری از اتلاف وقت خدمت‌رسانی به مردم منتخبین شورای چهارم آبپخش در روزهای گذشته در جلسات متعدد به تصمیم‌گیری در ارتباط با وضعیت هیئت رئیسه شورای شهر پرداخته‌ایم.

وی افزود: بر اساس جلساتی که تاکنون شاهد برگزاری آن بوده‌ایم بنده با رای اکثریت اعضای شورای شهر به‌عنوان رئیس شورای چهارم آبپخش و سخنگوی این شورا فعالیت خود را آغاز خواهم کرد.

منتخب شورای چهارم آبپخش خاطرنشان کرد: بر اساس رایزنی‌هایی که در روزهای گذشته داشته‌ایم حسین عباسی که از نیروهای جوان و تاثیرگذار در حوزه‌های سیاسی و اجتماعی است به‌عنوان نایب‌رئیس شورای شهر انتخاب شده است.

رضایی بیان داشت: با توجه به ضرورت توان بالای رایزنی در ارتباط با مسائل و مشکلات شهری حسن فریبرزی که سابقه طولانی در بحث مدیریت شهری را در کارنامه خود دارا است، به‌عنوان نماینده شورای اسلامی آبپخش در شورای شهرستان معرفی می‌شود.

وی اضافه کرد: بر اساس توافقات حاصله حسن فریبرزی و حسین عباسی از زمان رسمی آغاز فعالیت شورای شهر به‌عنوان دو منشی این شورا ایفای نقش خواهند کرد.

بر اساس گزارش فارس، در انتخابات شوراهای اسلامی فرخ عباسی، حسین عباسی، مصطفی رضایی، حسن فریبرزی و حسن عباسی با کسب اکثریت آرای مردم به‌عنوان اعضای اصلی و همچنین مهدی بحرانی و اسد بهادری به‌عنوان اعضای علی‌البدل شورای آبپخش برگزیده شدند.

بر اساس اطلاعات واصله خبرنگار فارس شورای چهارم آبپخش در قالب دو ائتلاف اصلاح‌طلبان شورای چهارم و ائتلاف وحدت و کارآمدی فعالیت خود را ادامه خواهد داد.

در ارتباط با وضعیت شهردار آتی آبپخش نیز گمانه‌زنی‌های فراوانی وجود دارد، ولی منابع خبری نزدیک به شورای چهارم آبپخش از ادامه کار سیدمحمود موسوی در کسوت شهردار آبپخش حکایت دارد.

انتهای پیام/2452/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول