اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار برازجان خبر داد

احداث 2 زمین ورزشی در برازجان

شهردار برازجان از احداث 2 زمین ورزشی با چمن مصنوعی در این شهر خبر داد.

احداث 2 زمین ورزشی در برازجان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، کریم حسین‌آبادی شب گذشته در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شهرداری برازجان در طول سه سال گذشته از تمامی ظرفیت‌های موجود به ‌منظور ارائه خدمات مطلوب به مردم استفاده کرده و در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نکرده‌‎ است.

وی افزود: توجه به نیازهای فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهروندان برازجانی از مسائلی است که به دقت برای تحقق آن‌ تلاش کرده‌ایم و در این زمینه اقدامات گسترده‌ای به شهروندان ارائه شده است.

شهردار برازجان خاطرنشان کرد: مقوله فرهنگ از مسائلی است که شهرداری با جدیت به آن توجه داشته و با استفاده از نظر کارشناسان و صاحب‌نظران حوزه فرهنگ خدمات گسترده‌ای در این زمینه به شهروندان برازجانی ارائه شده است.

حسین‌آبادی اظهار داشت: ایجاد زیرساخت‌های فرهنگی لازم در تمامی محلات شهر از رویکردهای اساسی شهرداری است و با توجه به بضاعت و امکانات شهرداری در این زمینه اقدامات ارزنده‌ای صورت گرفته است.

وی عنوان کرد: مشارکت شهرداری برازجان در برنامه‌های فرهنگی از ارزشمندترین اقدامات این نهاد در طول سه سال گذشته است و تمامی اصحاب فرهنگ و هنر برازجان رضایت خود را از این موضوع اعلام کرده‌اند.

این مسئول عنوان کرد: فعالان فرهنگی دشتستان همیشه به عملکرد شهرداری برازجان در حوزه اطلاع‌رسانی انتقاد داشتند و با استفاده از نیروهای توانمند فرهنگی، واحد روابط عمومی شهرداری برازجان امروز به یکی از ارکان تعیین کننده و تاثیرگذار فعالیت‌های فرهنگی در برازجان تبدیل شده است.

شهردار برازجان با اشاره به این‌که ایجاد فرهنگسرای محلی در برازجان از مسائلی است که توسعه فرهنگی این شهر را سرعت می‌بخشد، عنوان کرد: ایجاد فرهنگسرای محلی در محلات مختلف برازجان از اقداماتی است که می‌تواند نقشی موثر در بهبود وضعیت فرهنگی برازجان ایفا کند و در برنامه بلندمدت فرهنگی شهرداری این موضوع باید مورد توجه قرار گیرد.

حسین‌آبادی ادامه داد: توجه به ورزش و برنامه‌ریزی گسترده در حوزه فعالیت‌های ورزشی از مسائلی است که شهرداری برازجان به‌صورت جدی به آن توجه داشته و تلاش کرده‌ایم در کنار فعالیت‌های عمرانی به ورزش شهر برازجان نیز توجه کافی و لازم را داشته باشیم.

وی افزود: توسعه ورزش همگانی موضوعی است که در فعالیت‌های ورزشی شهرداری به آن توجه داشته‌ایم و احداث 2 زمین ورزشی چمن مصنوعی در شهر برازجان از اقداماتی است که در این زمینه صورت گرفته است.

شهردار برازجان اظهار داشت: همه دستگاه‌های دولتی و بخش خصوصی باید با نگاه همه‌جانبه، هم‌افزایی و مشارکت عمومی برای تحقق اهداف ورزشی تلاش کنند.

حسین‌آبادی افزود: در حال حاضر احداث 2 زمین ورزشی چمن مصنوعی روباز در محلات رزمندگان و پارک رضوان برازجان با اعتبار سه میلیارد ریال و مشارکت بخش خصوصی در دستور کار قرار گرفته و در آینده نزدیک شاهد بهره‌برداری از این پروژه‌ها خواهیم بود.

انتهای پیام/2452/م30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول