اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد امام‌خمینی اسدآباد خبر داد

واگذاری 27 واحد مسکن به مددجویان اسدآبادی

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) اسدآباد از واگذاری 27 واحد مسکونی مددجویی کمیته امداد همزمان با هفته دولت خبر داد.

واگذاری 27 واحد مسکن به مددجویان اسدآبادی

محمد نوشادی‌مقدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسدآباد با بیان اینکه 27 واحد مسکونی در زمینی به مساحت یک‌هزار و 614 متر مربع در شهر اسدآباد احداث شده است، اظهار داشت: زیر بنای هر یک ازاین واحدها 78 متر مربع است که دارای انباری و پارکینگ مجزا نیز می‌باشد.

وی با اشاره به اینکه این واحدها در قالب 9 بلوک است، تصریح کرد: قیمت هر متر مربع در قالب قرارداد، دو میلیون و 890 هزار ریال است که قیمت تمام شده هر متر مربع 3 میلیون و 660 هزار ریال برآورد شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) اسدآباد در ادامه با بیان اینکه 10 میلیارد و 840 میلیون ریال برای ساخت این تعداد مسکن مهر هزینه شده است، افزود: سهم آورده مددجویان برای هر واحد 60 میلیون ریال و سهم این نهاد 100 میلیون ریال است.

وی اضافه کرد: برای احداث و تکمیل هر واحد مسکونی به همراه پارکینگ و انباری 400 میلیون ریال هزینه شده است.

نوشادی‌مقدم با اشاره به اینکه طرح «رضوان» با هدف تأمین مسکن برای خانواده‌های زیر پوشش در سطح شهرستان در حال اجرا است، گفت: امسال اعتبارات خوبی در خصوص مسکن به تصویب دولت و مجلس رسیده اما هنوز قطعی نشده است.

وی در ادامه مسکن و سر پناه را اساسی‌ترین نیاز انسان دانست و گفت: تأمین مسکن برای مددجویان کمیته امداد افتخاری بزرگ برای کمیته امداد است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی اسدآباد یادآور شد: کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اسدآباد به بیش از چهار هزار خانوار با جمعیت 9 هزار و 500 نفری خدمات ارائه می‌دهد.

وی در پایان سخنانش با تأکید بر مشارکت مردم در تمام عرصه‌ها و کارهای خیرخواهانه ابراز امیدواری کرد به کمک‌های مردمی در بخش مسکن مددجویی بیش از پیش توجه شود.

 انتهای پیام/89008/ت20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول