اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در طول شش سال عمر شورای گذشته صورت گرفت

برگزاری 540 جلسه کاری در سومین دوره شورای اسلامی شهر یاسوج

رئیس سابق شورای اسلامی شهر یاسوج گفت: در طول مدت عمر این شورا تعداد 540 جلسه برای رفع مشکلات این شهر برگزار کردیم.

برگزاری 540 جلسه کاری در سومین دوره شورای اسلامی شهر یاسوج

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، ابراهیم عبدالی ظهر امروز در آخرین روز کاری شورای اسلامی سوم شهر یاسوج اظهار کرد: در این دوره از شورا تصمیمات خوبی برای شهر یاسوج گرفته شد.

رئیس سابق شورای اسلامی شهر یاسوج افزود: یکی از کارهای خوبی که در عمر این شورا صورت گرفت و کاهش ترافیک در شهر یاسوج را به همراه داشت، اجرای پل شهید عوض‌زاده بود. 

عبدالی به دیگر اقدامات انجام شده در طول دوره سوم شورای اسلامی در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و افزود: اجرای بلوار کشاورز و اصلاح بلوارهای عدل و بنسنجان و اجرای ادامه بلوار انقلاب به سمت جنوب شهر از دیگر اقدامات ما بوده است.

وی اجرای پارک مهرورزی و پارک‌های متعدد محله‌ای از جمله پارک کوی شهرداری را از دیگر کارها در این دوره برشمرد.

رئیس سابق شورای اسلامی شهر یاسوج هدایت‌ آب‌های سطحی به کانال‌ها، اجرای پارک 25 هکتاری و ساماندهی خیابان جمهوری را نمونه‌ای از اقدامات اساسی در سومین دوره شورای اسلامی مرکز استان عنوان کرد.

راه‌اندازی تیم فوتبال شهرداری یاسوج به عنوان پیشانی ورزش استان از دیگر اقداماتی بود که عبدالی به عنوان کارهای فرهنگی در این دوره از آن نام برد و گفت: بودن و یا نبودن این تیم و ادامه کار آن در گرو تصمیم اعضای جدید شورای اسلامی شهر یاسوج است.

این عضو سابق شورای اسلامی مرکز استان از تأسیس چندین سازمان در این دوره نام برد و گفت: سازمان تاکسیرانی شهر یاسوج و سازمان فضای سبز و پارک‌ها هم در سومین دوره شورای اسلامی شهر یاسوج راه‌اندازی شد.

عبدالی که در آخرین روز کاری سومین دوره شورای اسلامی شهر یاسوج و در حضور نمایندگان قدیم و اعضای جدید به اتفاق استاندار و فرماندار یاسوج سخن می‌گفت، تصریح کرد: فضای سبز از 2.7 متر به 7 متر در این دوره رسید و حجم زیادی از خیابان‌های شهر یاسوج در این دوره آسفالت شد.

وی ساماندهی طرح چشمه نباتی و استفاده بخشی از آن و همچنین تکمیل طرح مطالعاتی ساماندهی آبشار یاسوج را از دیگر اقدامات ارزنده سومین شورای اسلامی شهر یاسوج دانست.

انتهای پیام/2571/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول