اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سنندج خواستار شد

لزوم بهره‌گیری اعضای شوراها از مشورت

فرماندار سنندج همفکری را از نیازهای اساسی شوراها عنوان کرد و گفت: باید با ایجاد تعامل و همدلی با یکدیگر امورات شهر را به گونه‌ای که شایسته مردم است ساماندهی کنید.

لزوم بهره‌گیری اعضای شوراها از مشورت

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ولی‌الله میرزایی اصل ظهر امروز در آئین تحلیف اعضای شورای اسلامی شهر سنندج اظهار کرد: شوراهای شهر همکار، همراه و بازوی توانمند فرمانداری‌ها هستند.

وی با بیان اینکه در شهر سنندج جا برای کار و فعالیت زیاد است گفت: البته قبول دارم گاهی به دلیل برخی خلأهای قانونی ممکن است انتظارات با اختیارات شوراها متناسب نباشد.

فرماندار سنندج با تأکید بر اینکه رایزنی و مشورت در انجام امورات بهترین راه به سرانجام رسیدن کارها است گفت: این موضوع سیره و سلوک پیامبر گرامی اسلام نیز بوده است.

میرزایی اصل با بیان اینکه مشورت الزاماتی دارد که همه باید به آن پایبند باشند اظهار کرد: مشورت با افراد باتقوا و خداترس و استفاده از کسانی که حب و بغض و امیال شخصی را در کار دخالت نمی‌دهند در این راستا بسیار مفید خواهد بود.

وی افزود: اگر این خداترسی در سرلوحه امور نباشد و مجموعه شورا با همدیگر اخوت و برادری نداشته باشند بازنده بزرگی خواهیم بود.

فرماندار سنندج با تأکید بر لزوم وجود تفاوت دیدگاه‌ها برای پیشبرد امورگفت: البته این تضارب آرا نباید منجر به ایجاد اختلاف در میان اعضای شورای اسلامی شهر شود.

میرزایی اصل خطاب به اعضای شورا همفکری را از نیازهای اساسی شوراها عنوان کرد و گفت: باید با ایجاد تعامل و همدلی با یکدیگر امورات شهر را به گونه‌ای که شایسته مردم است ساماندهی کنید.

وی با بیان اینکه مسئولیت‌ها معیار و میدان آزمایش هستند گفت: سربلندی در این آزمون‌ها رشد و تعالی شهر و در نهایت مملکت اسلامی را به دنبال دارد و ضروری است همه ما در این راستا به صورت جدی بکوشیم.

فرماندار سنندج با بیان اینکه قانون چارچوب ویژ‌های را برای شوراها تعیین کرده است اظهار کرد: البته همین چارچوب فرصت گسترده‌ای برای خدمت رسانی به مردم ایجاد می‌کند.

میرزایی اصل با ابراز امیدواری از اینکه پس از گذراندن دوره مسئولیت وجدان همه آسوده باشد تأکید کرد: فرصت‌های این چنینی قابل تکرار نیست و باید از تک تک این لحظه‌ها به منظور کار و تلاش در راه خدا و عمران و آبادانی شهر استفاده شود.

وی با بیان اینکه در کشور ما ساز و کار اداره امور بر اساس آرای مردم است گفت: کسانی که در انتخابات دورن شورایی موفق به کسب رأی نشده‌اند باید به عنوان بازوی مشورتی افراد پیروز فعالیت کنند.

فرماندار سنندج با تأکید بر اینکه در انجام امور اصل بر رفاقت است گفت: رقابت‌ها نباید به این رفاقت و همکاری خدشه‌ای وارد کند.

میرزایی اصل مشورت را تن دادن به آنچه از مبانی عقلی محکمتری برخوردار است ذکر کرد و گفت: امیدوارم با تلاش گسترده منتخبین دوره جدید شورای اسلامی شهر سنندج شاهد رونق و شکوفایی شهر از جنبه‌های گوناگون باشیم.

انتهای پیام/79012/ر40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول