اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوهبنان:

شوراها برای بهبود وضعیت شهرها تلاش کنند

فرماندار کوهبنان گفت: شوراهای اسلامی برای بهبود وضعیت شهرها تلاش‌های ارزشمندی انجام دهند.

شوراها برای بهبود وضعیت شهرها تلاش کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، منصور متقی ظهر امروز در مراسم تحلیف اعضای جدید شورای شهر کوهبنان اظهار داشت: شوراهای اسلامی شهرها برای بهبود وضعیت کالبدی فضای شهرها تلاش‌های ارزشمندی انجام دهند و در این راستا با وحدت و همدلی از نظرات مردم شهر کوهبنان استفاده کنند.

وی افزود: با رشد عظیم شهرها در دو یا سه دهه اخیر و نقش چندگانه‌ای که این شهرها ایفا می‌کنند، برنامه‌ریزی و مدیریت آنها به طرز عجیبی پیچیده و دشوار شده است و بنابراین برنامه‌ریزی درست و حساب شده همکاری برادرانه اعضای شورا با دستگاه‌های دولتی را می‌طلبد تا شاهد پیشرفت و زیبا‌سازی‌ شهری باشیم.

متقی ابراز داشت: امروزه در برنامه‌ریزی شهری و یا در سایر زمینه‌های مرتبط با زندگی انسان‌ها، استفاده از مشارکت‌های مردمی، به عنوان عاملی مثبت و یا حتی اجتناب‌ناپذیر تلقی می‌شود، طرح‌هایی که نتایج آنها به نحوی با زندگی مردم ارتباط دارد و بر آن تاثیر می‌گذارد، خود نیز باید به نوعی از مردم تاثیر پذیرد.

وی تصریح کرد: اعضای شورای شهر کوهبنان که با رأی بالای مردم انتخاب شده‌اند نباید خدمت به این مردم‌ را در هیچ مرحله‌ای از یاد ببرند و تمام تلاش خود را برای آباداتی شهرستان انجام دهند.

فرماندار کوهبنان خاطر نشان کرد: حدود و وظایف شوراهاى اسلامى که در قانون معین شده و اعضای شوراها باید وظایف خود را به درستى بشناسند و در چارچوب قانون حرکت کنند.

وی بیان داشت: به فرموده مقام معطم رهبری براى کسب توفیق در وظایف شوراهاى اسلامى، شرط اول آن است که اعضای شوراهاى اسلامى هر شهر یا روستا در عمل با یکدیگر تفاهم و همدلى داشته باشند، بدون این شرط مهم، یقینا این نهاد تازه تأسیس نمی‌تواند براى مردم منشأ خیر و صلاح شود.

انتهای پیام/80012/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول