اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار چهارمحال و بختیاری:

شوراها به دنبال جلب مشارکت‌های مردمی باشند

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: بهتر است شوراهای اسلامی شهر برای آبادانی شهر به دنبال جلب مشارکت‌های مردمی باشند.

شوراها به دنبال جلب مشارکت‌های مردمی باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی‌اصغر عنابستانی ظهر امروز در مراسم تحلیف و ادای سوگند اعضای چهارمین دوره شوراهای شهر و روستاهای استان اظهار داشت: برای برگزاری انتخابات در این استان به دلیل همزمانی 2 انتخابات،‌ تعداد 848 شعبه ثابت و سیار در نظر گرفته شده بود و با حضور حداکثری مردم سربلندی ایران اسلامی بار دیگر به دشمنان ثابت شد.

وی از انتخاب یک‌هزار و 940 عضو اصلی شورای شهر و روستا خبر داد و گفت: به علاوه حدود یک‌هزار و 121 نفر نیز عضو به عنوان عضو علی‌البدل برگزیده شدند.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: در حال حاضر 218 نفر از اعضای شوراهای شهرهای استان در این مراسم شرکت کرده‌اند که از این تعداد 13 نفر خانم هستند.

وی با اشاره به این‌که به تازگی چهار شهر به مجموع شهرهای استان افزوده شده است، گفت: شهرهای صمصامی، بازفت، هارونی و سردشت به تازگی به شهر ارتقا پیدا کردند.

عنابستانی با بیان این‌که شورای شهر نباید به شورای شهرداری تبدیل شود، خاطرنشان کرد: کار اصلی شورا قانونگذاری، سیاستگذاری و نظارت بر عملکرد شهرداری است و نباید از این مسیر دور شود.

این مسئول ادامه داد: شوراهای اسلامی باید کار اجرایی را به شهرداری‌ها بسپارند و به مجموعه اجرایی مبدل نشوند.

عنابستانی با اشاره به این‌که انتخاب شهردار مناسب و لایق باید اولویت کار شوراها باشد، اظهار داشت: شهرداری را انتخاب کنید که تمام شاخص‌های اداره شهر را داشته و رفع مشکل مردم دغدغه وی باشد.

به گزارش فارس، مراسم ادای سوگند اعضای چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستای استان با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان، استاندار چهارمحال و بختیاری، معاون امور سیاسی استاندار، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، فرمانداران و شهرداران تمامی شهرستان‌ها و شهرهای استان و جمعی دیگر از مسئولان اجرا شد.

انتهای پیام/68006/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول