اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری خبر داد

اجرای بیش از 10 عنوان برنامه همزمان با دهه کرامت

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری از اجرای بیش از 10 عنوان برنامه همزمان با دهه کرامت از سوی این سازمان خبر داد.

اجرای بیش از 10 عنوان برنامه همزمان با دهه کرامت

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علیرضا کریمیان در نشست هماهنگی برگزاری دهه کرامت در استانداری چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: با توجه با اینکه در آستانه بازگشایی مدارس هستیم و فشار کار در این مدت بر روی این سازمان زیاد خواهد بود، ولی سعی شده برای گرامیداشت دهه کرامت برنامه‌های پر محتوا و ارزشمندی تهیه شود.

وی افزود: همه ما مسئولیم با فرهنگ سازی این میراث غنی که وجود امامان در دین مبین اسلام است را در میان دانش آموزان نهادینه کنیم.

کریمیان دانش‌آموزان را یکی از سه محور عمده موجود در آموزش و پرورش عنوان کرد و گفت: محورهای اساسی دیگر این سارمان پرکار معلمان و اولیای دانش‌آموزان هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری از برگزاری مراسم تجلیل از دختران محجبه استان خبر داد و خاطرنشان کرد: می‌توان با معرفی درست اخلاقی و ایمانی حضرت معصومه (س) الگویی شایسته برای دخترانمان بسازیم که خودشان تشویق به اجرای احکام دینی و استفاده از پوشش چادر شوند.

کریمیان ادامه داد: برگزاری کارگاه آموزش در راستای توانمندسازی دختران با رویکرد دسترسی به راهکارها و معضلات دوره نوجوانی و نقش زن در جامعه در دستور کار ما قرار دارد.

وی برگزاری مسابقات زندگینامه امام رضا(ع) را از برنامه‌های دهه کرامت برشمرد و ابراز داشت: برگزاری جشن بزرگ دهه کرامت با حضور اولیای دانش‌آموزان، برگزاری همایش و جلسات پرسش و پاسخ ویژه دهه کرامت از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته است.

این مسئول تاکید کرد: در دهه کرامت برای ارتقا و بهبود منزلت و کیفیت زندگی فرزندان با استفاده از آموزه‌های دینی برای خانواده‌ها و اولیای دانش‌آموزان کلاس آموزشی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/68006/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول