اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کانون‌های فرهنگی مساجد استان بوشهر خبر داد

برگزاری جشن‌های دهه کرامت در 320 کانون فرهنگی مساجد در استان بوشهر

مدیر کانون‌های فرهنگی مساجد استان بوشهر گفت: یش از 320 کانون فرهنگی مساجد در استان بوشهر میزبان برنامه‌های دهه کرامت هستند.

برگزاری جشن‌های دهه کرامت در 320 کانون فرهنگی مساجد در استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، علی اکبر مزارعی بعد از ظهر امروز در نشست ستاد دهه کرامت در استان بوشهر با بیان اینکه این دهه از 16 تا 26 شهریورماه درسراسر کشور برگزار می‌شود، اظهار داشت: در این دهه که از ولادت حضرت معصومه (س) تا یازدهم ذی‌القعده مصادف با ولادت امام رضا (ع) برگزار می‌شود، برنامه‌های بسیار ارزشمندی تدارک دیده شده است.

وی، برگزاری جشنواره رضوی در 80 کشور و 200 شهر دنیا را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: جشنواره رضوی در نیویورک نیز برگزار می‌شود.

مدیر کانون‌های فرهنگی مساجد استان بوشهر از برگزاری جشن‌های مردمی جشنواره رضوی خبر داد و تصریح کرد: این جشن‌های مردمی در 8 هزار بقعه و 16 هزار کانون فرهنگی در سراسر کشور برگزار خواهند شد.

وی اضافه کرد: بیش از 320 کانون فرهنگی مساجد در استان بوشهر نیز میزبان برنامه‌های دهه کرامت هستند.

مدیرکل امور بانوان استانداری بوشهر نیز از اجرای 700 برنامه دهه کرامت توسط بانوان استان بوشهر خبر داد و خواستار همکاری همه مسئولان در اجرای بهتر برنامه‌ها شد.

زهرا عرفان با تأکید بر برگزاری جشن‌ها به صورت مردمی، یادآور شد: باید در تقویت باورهای دینی در این جشنواره‌ها اهتمام ورزیم.

وی در پایان ابراز داشت: در اجرای این برنامه‌ها انتظار داریم اهل سنت نیز با شور و نشاط حضور داشته باشند و باید زمینه حضور این عزیزان فراهم شود.

انتهای پیام/66006/ذ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول