اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر اجرایی دومین جشنواره زیر سایه خورشید بوشهر تشریح کرد

برنامه‌های سفر خدام حرم مطهر امام رضا(ع) به بوشهر در دهه کرامت

دبیر اجرایی دومین جشنواره زیر سایه خورشید بوشهر برنامه‌های سفر خدام حرم مطهر امام رضا(ع) به بوشهر در دهه کرامت را تشریح کرد.

برنامه‌های سفر خدام حرم مطهر امام رضا(ع) به بوشهر در دهه کرامت

حیدر حکمت‌شعار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: خدام امام رضا 20 شهریور وارد بوشهر خواهند شد و استقبال ویژه از آنان توسط عموم مردم مومن و فرهنگ دوست بوشهر صورت می‌گیرد.

وی افزود: جشنواره امام رضا(ع) از ساعت 20 الی 23 در مصلی نماز جمعه بوشهر با اجرای برنامه‌های متعدد برگزار می‌شود.

حکمت‌شعار در ادامه گفت: از دیگر برنامه‌های دبیرخانه زیرسایه خورشید در دهه کرامت، بازدید خدام رضوی از مناطق زلزله‌زده با اهدا بسته‌های فرهنگی به زلزله‌زدگان است.

دبیر جشنواره زیرسایه خورشید در بوشهر ادامه داد: دیدار خدام حرم امام رضا(ع) با خانواده‌های شهدا و ایثارگران و بازدید از مراکز درمانی و مراکز توانبخشی و سالمندان و دیدار با نظامیان از دیگر برنامه‌های خدام امام رضا(ع) در سفر به بوشهر است.

وی اضافه کرد: پخش روزانه صلوات خاصه علی‌ بن موسی‌الرضا(ع) از شبکه استانی بوشهر در دهه کرامت با همکاری صداوسیما، تبلیغات فرهنگی محیطی به صورت بنر و تابلو در سطح شهر با همکاری شهرداری استان بوشهر و برپایی نمایشگاه فرهنگی در مجتمع 9 دی بخشی از برنامه‌های دهه کرامت در بوشهر است.

این مقام مسئول بیان کرد: همچنین در نمایشگاه موسسه فرهنگی ورزشی شهرداری که دبیرخانه جشنواره زیرسایه خورشید است یک غرفه به نمایشگاه دهه کرامت اختصاص دارد که پذیرای عموم مردم فرهنگ دوست بوشهری در دهه کرامت است این نمایشگاه از روز 17الی 20 شهریور دایر است.

حکمت‌شعار گفت: در این غرفه هر روز مسابقات خوشنویسی ، نقاشی و... به صورت زنده برگزار می‌شود و به برندگان جوایزی در همان مکان اهدا خواهد شد.

وی همچنین در ادامه گفت: از دیگر مسئولیت‌های دبیرخانه برنامه‌ریزی و هماهنگی اجرایی با دستگاه‌های دولتی است.

انتهای پیام/66006/ق20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول