اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دهه کرامت

جشن بزرگ عمومی دهه کرامت در شهرکرد برگزار می‌شود

شهردار شهرکرد از برپایی جشن بزرگ عمومی همزمان با دهه کرامت خبر داد و گفت: این جشن در روز بیست و دوم شهریور ماه در شهرکرد برگزار خواهد شد.

جشن بزرگ عمومی دهه کرامت در شهرکرد برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، نورالله غلامیان ظهر امروز در نشست هماهنگی برگزاری دهه کرامت در استانداری چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: همه مردم ایران نسبت به ائمه اطهار و امامان دلبستگی و ارادت خاصی دارند و این عشق و ارادت به امام رضا(ع) که امام رعفت و مهربانی است، بیشتر نمایان می‌شود.

وی از برگزاری 4 عنوان برنامه همزمان با دهه کرامت در شهرداری شهرکرد خبر داد و گفت: از ابتدای آغاز دهه کرامت این سازمان برای فضاسازی عمومی و نصب بنر و سایر اقلام تبلیغی اقدام خواهد کرد.

غلامیان افزود: سعی می‌کنیم با همکاری مفید و مستمر کاری کنیم که فضای شهر و در و دیوار و خیابان‌ها رنگ و بوی شادی بگیرد.

شهردار شهرکرد از برگزاری جشن عمومی دهه کرامت در شهرکرد خبر داد و گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در سازمان قرار شد در روز بیست و دوم شهریور ماه با حضور مردم و مسئولان جشن بزرگی درمحل پارک ملت شهرکرد برپا شود.

وی ادامه داد: در همین راستا در شهرداری شهرکرد و سازمان‌های تابعه نیز در طول دهه کرامت برنامه جشن و جلسات هم اندیشی برگزار خواهد شد.

غلامیان با اشاره به کمک شهرداری در برگزاری جشن‌های محلی اذعان داشت: سعی می‌شود به محلاتی که جشن‌های کوچک محلی برگزار می‌کنند نیز کمک شود تا همه مردم شهر از برکات دهه کرامت بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/68006/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول