اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور فرماندار کوثر صورت گرفت

برگزاری مراسم تحلیف اعضای شورای شهر کوثر

مراسم تحلیف اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان کوثر برگزار شد.

برگزاری مراسم تحلیف اعضای شورای شهر کوثر

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مراسم تحلیف شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان کوثر صبح امروز با حضور فرماندار شهرستان کوثر و مسئولان ادارات و نهادها در محل سالن جلسه فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

فرماندار شهرستان کوثر در این مراسم با اشاره به اهمیت و جایگاه‌ شوراها اظهار داشت: شوراهای اسلامی شهر و روستا برای برنامه‌ریزی و توسعه مناطق خود انتخاب شده‌اند و باید در راه حق با در نظر گرفتن حق و حقوق مردم و انتظارات آنها به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خدمت کنند.

علیرضا حسینی تصریح کرد: اعضای شورای شهر و روستا، نمایندگان تام‌الاختیار مردم هستند که باید در عمران و آبادانی شهرستان کوثر کوشا باشند.

وی افزود: انتخاب دهیار مهمترین انتخاب و تصمیمی است که شوراهای روستایی در مدت چهار ساله برای روستای خود اتخاذ می‌کنند تا در امر عمران و آبادانی روستاهای خود نقش موثر و مفید داشته باشد و در شهر‌ها نیز با انتخاب شهردار کارآمد این امر محقق خواهد شد.

رئیس شورای اداری شهرستان کوثر ادامه داد: در انتخاب دهیار و شهردار باید نهایت دقت اتخاذ شود تا فردی کاردان، با تجربه، دارای تحصیلات عالیه و فنی انتخاب شود تا خواسته‌های اهالی شهرستان کوثر که یک منطقه محروم در استان اردبیل به شمار می‌آید را درک کرده و در محقق ساختن آنها گامی بلند و جدی در ساماندهی این شهرستان بردارد.

حسینی یادآور شد: نباید انتخاب شهردار و دهیار به طول انجامد چرا که باعث عقب ماندن و راکد شدن کارها در شهر‌ها و روستاها خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول در پایان سخنان خود ابراز داشت: وظایف و اختیارات شوراهای اسلامی در قانون مشخص شده است که برای آشنایی بیشتر اعضای جدید شورا در قالب کارگاه‌های آموزشی و ارائه کتابچه به اعضا یادآوری و تبیین خواهد شد.

انتهای پیام/62007/ب30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول