اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز

مراسم تحلیف شوراهای روستایی بخش مرکزی چرام برگزار شد

صبح امروز مراسم تحلیف شوراهای روستایی بخش مرکزی چرام برگزار شد.

مراسم تحلیف شوراهای روستایی بخش مرکزی چرام برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، صبح امروز مراسم تحلیف شوراهای روستاهای شهرستان چرام با حضور فرماندار، امام جمعه، بخشدار مرکزی و جمعی از مسئولان شهرستانی و اعضای منتخب شوراهای جدید روستاهای بخش مرکزی چرام در مسجد امام علی (ع) برگزار شد.

در ابتدای مراسم، بخشدار مرکزی چرام ضمن عرض خیرمقدم به سخنرانی پرداخت و نکاتی را که شوراهای منتخب باید مورد توجه قرار دهند، گوشزد کرد.

بر پایه این گزارش، پس از سخنرانی امام جمعه و فرماندار چرام، شوراهای بخش مرکزی چرام همراه با بخشدار مرکزی به قرائت سوگندنامه پرداختند.

در این سوگندنامه آمده است: «من در برابر کلام‌الله مجید، به خداوند متعال سوگند یاد می‌کنم و با تکیه بر شرف انسانی خویش، تعهد می‌کنم که در حفظ امانت و انجام هر چه بهتر وظایفم و خدمت به مردم کوشا باشم و قانون اساسی و سایر قوانین و مقررات کشور را در چارچوب وظایف و اختیارات خود مراعات کنم و در همه زمینه‌ها عدالت و انصاف را در نظر داشته و مادام که در شورای اسلامی روستا عضویت دارم در رعایت صرفه و صلاح و پیشرفت امور روستا اهتمام کنم».

انتهای پیام/82002/م20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول