اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور فرماندار اردبیل

ترکیب هیئت رئیسه شورای شهر هیر مشخص شد

در جلسه‌ای با حضور فرماندار اردبیل و به صورت توافقی ترکیب هیئت رئیسه شورای شهر هیر مشخص شد.

ترکیب هیئت رئیسه شورای شهر هیر مشخص شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در جلسه‌ای که صبح امروز در فرمانداری اردبیل برگزار شد به شکل توافقی مهدی پور‌حسینقلی برای مدت یک سال به عنوان رئیس شورای شهر هیر انتخاب شد.

همچنین احمد مقدس منتخب دور چهارم شورای شهر هیر به عنوان نایب رئیس، ساناز لطیفی خزانه‌دار و روزبه‌ پورفتحی منشی اول و سیمین صفوی به عنوان منشی دوم برای مدت یک سال انتخاب شدند.

فرماندار اردبیل در مراسم آغاز به کار دور چهارم شورای شهر هیر اظهار داشت: دیگر امروز مجموعه شورا مجموعه کم‌تجربه‌ای نیست بلکه بعد از 14 سال توانسته است این بنیان انقلاب اسلامی به حد بلوغ برسد.

کاظم دبیر یادآور شد:‌ شورای شهر باید به دور از هرگونه سیاست‌زدگی اصل خدمت‌رسانی را مدنظر قرار دهد و تلاش کند تا در مسیر عمران و آبادانی گام‌های اساسی و جدی بردارد.

این مسئول از پارلمان‌های محلی با عنوان محل تصمیم‌گیری برای کارهای رو به جلو و زیر‌بنایی یاد کرد و گفت: شورای شهر در حقیقت بازوان توانمند شهرداری در حوزه عمرانی است که می‌تواند در سایه برنامه‌ریزی‌ها و حرکت‌های عقلانی و مدبرانه بسیاری از ضعف‌ها و نقص‌ها را برطرف کند.

وی با یادآوری اینکه شوراها امروز دستاوردهای خوبی در حرکت‌های رو به جلو داشته‌اند، خاطرنشان کرد: آنچه که شورای شهر را توانمندتر از هر مجموعه دیگر کرده است تکیه شورا بر همفکری و تعامل تک تک اعضا است که در نقطه وحدت می‌توانند تصمیم شایسته بگیرند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار اردبیل در پایان سخنان خود از شورای شهر هیر خواست در انتخاب شهردار آینده دقت نظر داشته باشند تا فرد دلسوز برای این مسئولیت انتخاب شود.

انتهای پیام/62001/ح30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول