اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر علمی همایش علامه آقا سیدموسی زرآبادی خبر داد

ارسال 15 اثر به دبیرخانه همایش علامه زرآبادی در قزوین

دبیر علمی همایش علامه آقا سیدموسی زرآبادی از ارسال 15 اثر به دبیرخانه این همایش در قزوین خبر داد.

ارسال 15 اثر به دبیرخانه همایش علامه زرآبادی در قزوین

 به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین، محمدرضا بندرچی اظهار کرد: براساس فراخوان صادر شده، 15 اثر از شهرهای مختلف همچون قزوین، قم، مشهد و تهران به دبیرخانه‌ این همایش ارسال شده است.

وی با بیان اینکه فراخوان این همایش با عنوان بررسی شخصیت علمی و معنوی این عالم ربانی منتشر شد، افزود: بنا بر بررسی‌‌های صورت گرفته برخی آثار ارسالی به این همایش از کیفیت خوبی برخوردار بودند.

دبیر علمی همایش آقا سیدموسی زرآبادی ادامه داد: 11 مورد از آثار برگزیده این همایش در قالب کتاب به چاپ می‌رسد و روز 12 شهریور ماه در مراسم پایانی این همایش در سالن امیرالمؤمنین (ع) مسجد النبی (ص) توزیع می‌شود.

بندرچی خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌ها، در همایش آقا سیدموسی زرآبادی از همه آثار تقدیر به عمل می‌آید؛ اما چهار اثر که از سطح کیفی بالاتری برخوردارند به عنوان برگزیده معرفی می‌شوند.

وی اضافه کرد: مهدی محقق، منوچهر صدوقی و نصیری سوادکوهی از جمله استادان و نویسندگانی هستند که برای شرکت در این مراسم دعوت شده‌اند.

گفتنی است، آقاسیدموسی زرآبادی از علمای معروف قزوینی است که در سال 1294 هجری قمری در قزوین چشم به جهان گشود؛ از وی آثاری در حوزه فقه و دین به جای مانده است این عالم ربانی در سال 1353 هجری‌قمری دار فانی را وداع گفت.

انتهای پیام/77011/ز/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول