اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین:

گرامیداشت عالمان قزوین تداوم می‌یابد

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین گفت: تداوم گرامیداشت عالمان شهر قزوین در کارگروه فرهنگی و اجتماعی استانداری مطرح شده و بناست در دستور کار قرار گیرد.

گرامیداشت عالمان قزوین تداوم می‌یابد

 خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین، ابوالفضل طاهرخانی اظهار داشت: علامه سیدموسی زرآبادی به عنوان یکی از شخصیت‌های علمی، دینی و مذهبی استان با توجه به کرامات ویژه‌ای که داشته، همواره مورد توجه مردم بوده است؛ تا جایی که مرقد مطهر وی به عنوان یک بارگاه زیارتی در بین مردم جایگاه خاصی دارد.

طاهرخانی افزود: به همین دلیل تلاش مدیریت استان بر این است تا به منظور ارج نهادن به مقام شامخ این عالم بزرگوار، نکوداشتی با محوریت معرفی شخصیت فرهیخته وی برگزار شود.

وی تقارن برگزاری این بزرگداشت با هفته قزوین را فرصتی دانست که به واسطه لزوم معرفی شخصیت‌های فرهیخته این شهر به وجود آمده است و تصریح کرد: تداوم گرامیداشت عالمان شهر قزوین در کارگروه فرهنگی و اجتماعی استانداری مطرح شده و بناست در دستور کار قرار گیرد؛ چراکه تعداد شخصیت‌های گمنام فرهیخته در این شهر بسیار زیاد است.

طاهرخانی اظهار امیدواری کرد برنامه بزرگداشت علامه زرآبادی با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و دعوت از شخصیت‌های علمی فرهیخته برای حضور در مراسم، از نتیجه بسیار مطلوبی برخوردار باشد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین با تأکید بر این سخن پیامبر اکرم(ص) که علما در زمین همانند ستارگان در آسمان هستند، گفت: یقیناً شناخت هرچه بیشتر نسبت به عالمان، نزدیکی بیشتر به عاقبت به خیری و رستگاری را به دنبال دارد که مهم‌ترین پیام همایش بزرگداشت علامه زرآبادی نیز اعتقاد به این معناست.

طاهرخانی خاطرنشان کرد: برگزاری همایش بزرگداشت علامه زرآبادی زمینه معرفی این شخصیت برجسته و برخورداری مردم از کرامات اخلاقی وی را فراهم می‌کند.

انتهای پیام/77011/ب/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول