اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فراکسیون نمایندگان استان‌های جنوبی کشور:

فرهنگ شیعه ایستادگی در مقابل مستکبران و ظالمان است

رئیس فراکسیون نمایندگان استان‌های جنوبی کشور گفت: فرهنگ شیعه ایستادگی در مقابل مستکبران و ظالمان است.

فرهنگ شیعه ایستادگی در مقابل مستکبران و ظالمان است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد ظهر امروز در جمع عزاداران شهادت امام صادق (ع) اظهار داشت: نگاهی به زندگانی سراسر پرخیر و برکت آن امام همام، حاکی از نقش ارزنده ایشان در ترویج مکتب اهل بیت (ع) است.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امام صادق (ع) شیعه را تربیت کرد و به ما آموخت به هر راهی غیر از راه ائمه اطهار (ع) و ولایت فقیه برویم بیراهه است.

موسوی‌نژاد بیان داشت: اسلام دارای مبانی راسخ و صحیح و شریعت خداوندی است که امام صادق (ع) و سایر ائمه اطهار (ع) خود را برای آن هزینه کردند و ما نیز باید با تقوا و پیروی از احکام اسلامی پیرو راه آن بزرگواران باشیم.

وی با اشاره به اینکه راه و هدف تمامی انبیاء و ائمه یکی است، اضافه کرد: اگر امام صادق (ع) به ما سفارش می‌کند که از مسیر امام حسین (ع) و امام حسن (ع) جدا نشوید، به آن دلیل است که می‌داند تنها راه سعادت انسان، پیروی از مسیر حق ایشان است.

عضو فراکسیون روحانیون مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: ما بر اساس مبانی شیعه یاد گرفته‌ایم که همیشه باید بر مسیر حق ایستادگی کنیم و در هیچ شرایطی از حقوق خود و اصول حقیانیت عدول نکنیم؛ ازکودکی در روضه‌های امام صادق (ع) و احادیث ائمه (ع) آموخته‌ایم که هرجا از حق گذشت کردیم مسیرمان منحرف شده است.

موسوی‌نژاد با اشاره به وضعیت بین‌المللی و تهدیدهای حکومت‌های مستکبر جهان عنوان کرد: ما هر اندازه ترس داشته باشیم و در برابر تهدیدهای آمریکا و انگلیسی‌ها عقب‌نشینی کنیم، آنها پیش‌روی می‌کنند زیرا اصالت متکبر همین است.

وی افزود: امروز اگر چیزی به نام ایران مستحکم و مقتدر با مردم و جوانان مقاوم آن در جهان مطرح است، به دلیل همین مقاومت‌هایی است که از امامان خود فراگرفته و به آن عمل می‌کنند.

رئیس فراکسیون نمایندگان استان های جنوبی کشور یادآور شد: فرزندان شیعه هیچ‌وقت به‌دنبال منافع مادی و منیات دنیوی نیستند و هر کجا که بتوانند به دین خدا کمک کنند، فعالیت و تلاش خواهند کرد.

انتهای پیام/2452/ح30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول