اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار برازجان:

توسعه هسته مرکزی مهم‌ترین اولویت شهرداری برازجان است

شهردار برازجان گفت: توسعه هسته مرکزی مهم‌ترین اولویت شهرداری برازجان است و در سال‌های اخیر با تلاش مسئولان خدمات و اقدامات ارزشمند و ماندگاری در این زمینه صورت پذیرفته است.

توسعه هسته مرکزی مهم‌ترین اولویت شهرداری برازجان است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، کریم حسین‌آبادی یکشنبه‌ شب در جمع مردم برازجان با تسلیت به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع) اظهار داشت: توسعه عمرانی و تقویت زیرساخت‌های شهری برازجان اولویتی است که شهرداری برازجان طی سال‌های اخیر با تمام وجود برای دستیابی به آن تلاش کرده است.

وی افزود: سال گذشته در بحث اعتبارات سالی خشک بود و با پیگیری‌های گسترده مسئولان حوزه شهری تنها 30 درصد از اعتبارات شهری برازجان تحقق یافت، ولی با این وجود با برنامه‌ریزی و تلاش بی‌وقفه مدیریت شهری و همکاران شهرداری گام‌های موثری برای رشد شهری برازجان برداشتیم.

شهردار برازجان خاطرنشان کرد: توجه به هسته مرکزی برازجان که بیشترین ترافیک را دارد و تمامی مسافرین برازجان از این بخش شهری دیدار می‌کنند، از اولویت‌های مهمی است که با نظر کارشناسان شهری و شهروندان برازجانی اقدامات خوب و شایان ذکری در این ارتباط صورت گرفت.

حسین‌آبادی بیان داشت: در بحث نوسازی و روکش آسفالت‌های هسته مرکزی شهر، ایجاد و اصلاح رفوژهای شهری، روشنایی هسته مرکزی شهر، زیباسازی و اصلاح ساختار هسته مرکزی شهر اقدامات جامعی صورت گرفته که نتایج آن برای همه شهروندان برازجانی روشن است.

وی اضافه کرد: توسعه بی‌رویه محدوده شهری از مسائلی است که اختلالات فراوانی در حوزه مدیریت شهری و توسعه زیرساخت‌های شهری ایجاد می‌کند و جلوگیری از توسعه بدون ضابطه محدوده شهری از اقدامات ماندگاری است که شهرداری برازجان در سه سال گذشته به آن توجه داشته است.

این مسئول اذعان داشت: توسعه بی‌رویه محدوده شهری برازجان از مسائلی است که در بحث خدمات شهری ایجاد اختلال می‌کند و به‌دلیل کاهش تمرکز فعالیت‌های شهرداری به مناطق قدیمی شهر و مناطق محروم سبب عقب‌ماندگی در بافت سنتی شهر برازجان می‌شود.

شهردار برازجان عنوان کرد: اگر دیوار شهر را محکم‌تر بسازیم در بحث برنامه‌ریزی و مدیریت شهری می‌توانیم به نتایج مطلوب‌تری برسیم و توسعه زیرساخت‌های شهری با سرعت بیشتری انجام می‌شود.

حسین‌آبادی افزود: جمعیت شهری برازجان در یک دهه گذشته افزایشی نداشته و تنها شاهد جابه‌جایی جمعیت در مناطق مختلف شهری بوده‌ایم که این موضوع از ایجاد چهره‌ای جدید و مدرن برای شهر برازجان جلوگیری می‌کند.

انتهای پیام/2452/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول