اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش سعدآباد خبر داد

برگزاری 30 ویژه‌برنامه دفاع مقدس در مدارس سعدآباد

رئیس آموزش و پرورش سعدآباد از برگزاری 30 ویژه‌برنامه دفاع مقدس در مدارس سعدآباد خبر داد.

برگزاری 30 ویژه‌برنامه دفاع مقدس در مدارس سعدآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، جعفر امیری‌زاده شامگاه یکشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش سعدآباد ضمن تقدیر از تلاش همکاران در سال تحصیلی گذشته و گرامیداشت هفته دفاع مقدس به بیان سیاست‌های کلی آموزش و پرورش و انتظارات اداره از مدارس در سال تحصیلی جدید اشاره کرد و اظهار داشت: با برنامه‌ریزی و تلاش بیشتر شاهد بازگشایی هر چه بهتر مدارس خواهیم بود.

وی همچنین بر ضرورت برنامه‌ریزی مناسب به منظور برگزاری هرچه باشکوه‌تر برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در مدارس و تدارک برنامه‌هایی که انتقال‌دهنده فرهنگ و ارزش‌های دوران دفاع مقدس است، تأکید کرد.

رئیس آموزش و پرورش سعدآباد افزود: هفته دفاع مقدس فرصت بسیار مناسبی است که دانش‌آموزان با شرکت در برنامه‌هایی که تدارک دیده می‌شود با دوران دفاع مقدس و فداکاری و جانفشانی رزمندگان اسلام آشنا شوند.

امیری‌زاده بیان کرد: هشت سال دفاع مقدس همچون نگینی تابناک تا همیشه زمان، بر تارک تاریخ حماسه و ایثار و پایداری آزادگان جهان خواهد درخشید.

وی از برگزاری 30 ویژه‌برنامه دفاع مقدس در مدارس سعدآباد خبر داد و متذکر شد: برگزاری همایش حماسه ماندگار، به‌صدا درآمدن زنگ مقاومت در مدارس، برپایی نمایشگاه، حضور سازمان یافته دانش‌آموزان در نماز جمعه، تجدید میثاق دانش‌آموزان با شهدا و برگزاری مسابقه مقاله نویسی با موضوع دفاع مقدس به‌عنوان برنامه‌های پیشنهادی هفته دفاع مقدس در مدارس است.

رئیس آموزش و پرورش سعدآباد در ارتباط با برگزاری امتحانات شهریور ماه نیز گفت: همکاران آموزشی و اداری باید بر حسن اجرای امتحانات به‌نحو احسن در مدارس تلاش کنند تا بدون مشکل این مهم انجام شود.

انتهای پیام/2452/ذ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول