اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

درمان ام اس با داروی مخترع جوان دشتستانی

موفقیت نخبه دشتستانی در درمان ام اس / بیمار فلج پس از 17 سال روی پای خود ایستاد

با اختراع داروی ام اس توسط نخبه دشتستانی، بیمار افلیج پس از 17 سال روی پای خود ایستاد.

موفقیت نخبه دشتستانی در درمان ام اس / بیمار فلج پس از 17 سال روی پای خود ایستاد

احمد رجبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان با بیان اینکه نخستین بیمار مبتلا به ام اس پس از 17 سال فلج بودن با این دارو بهبود یافته اظهار داشت: با تلاش‌های انجام شده و با لطف خداوند بزرگ، موفقیت دارو به طور رسمی به اثبات رسید و نخستین بیمار مبتلا به ام اس پس از 17 سال فلج بودن، توانست روی پای خود بایستد.

وی ضمن تشکر از دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد و قدردانی ویژه از رسانه‌های کشور به ویژه خبرگزاری فارس که به صورت ویژه اخبار مرتبط با این کشف بین‌المللی را به نحو مطلوب اطلاع‌رسانی کرده‌اند افزود: اینجانب در فروردین ماه سال جاری، طی مصاحبه‌ای با خبرگزاری فارس، کشف داروی ریشه‌کنی بیماری ام اس را به اطلاع ملت بزرگ ایران رسانیدم که البته حمایت‌های لازم توسط مسئولان صورت نگرفت.

رجبی تصریح کرد: در مرداد ماه، با حسن نظر و همکاری دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، موفق شدم به صورت رسمی هشت بیمار ام اس را به صورت داوطلبانه تحت درمان قرار دهم و خوشحالم که این دانشگاه آمادگی خود را به منظور همکاری لازم برای تصویب طرح، انتشار مقاله و ثبت اختراع اعلام کرده است.

این نخبه دشتستانی یادآور شد: این افراد بعد از مصرف پیش‌درمان و سپس پیش‌دارو، داروی اصلی را نیز مصرف کردند که بیماران داوطلب، به صورت میانگین 7 روز از پیش درمان، دو روز پیش دارو، مدت شش روز داروی اصلی و دو روز نیز از داروی مکمل استفاده کردند.

وی افزود: در مجموع، مصرف داروی فوق با دوزهای مختلف برای این بیماران به مدت 10 روز تجویز شد که هم‌اکنون در زمان مصرف پیش‌درمان و پیش‌دارو و داروی اصلی همه علایم ذکر شده در ادعاهایم صورت پذیرفت و مستندات نیز موجود است.

رجبی در ارتباط با نتایج بسیار مثبت و قابل تأمل این دارو بیان کرد: یک فرد مبتلا به ام اس، پس از 17 سال که از این بیماری رنج می‌برد و تمام سیستم حرکتی وی از کار افتاده و قادر به هیچ گونه فعالیت حرکتی نبود، از پاها فلج بوده و دست‌ها را فقط در حد بسیار اندک قادر به حرکت دادن بود، پس از هفت روز استفاده از داروی ریشه کنی بیماری ام اس، توانست از جای خود بلند شده و هنگام خوردن آب میوه، با دستان خود و بدون کمک دیگران، این کار را انجام داد.

وی افزود: بعد از 10 روز، کم رنگ شدن پلاک‌ها در تصاویر ام آر آی و مقایسه با تصاویر قبلی، به وضوح قابل رؤیت است.

کاشف داروی ریشه‌کنی بیماری ام اس در ارتباط با نظریه علم پزشکی در زمینه بیماری ام اس گفت: طبق علم پزشکی روز دنیا، فرد مبتلا به ام اس، زمانی سیستم تعادلی و حرکتی خود را از دست می‌دهد که میلین‌ها تخریب شده، عصب سست شده و لایه‌های متراکم شده به لایه‌های بدون حفاظ تغییر می‌کند؛ در نتیجه فرد مبتلا، دچار عدم تعادل، عدم حرکت و نهایتاً فلج حرکتی می‌شود.

رجبی بیان کرد: اینجانب با استعانت از خداوند رحمان، با کشف اینکه این عوارض از کجا شروع شده و چه عواملی دست به دست هم داده تا میلین‌ها را از بین ببرند، توانستم توسط این دارو، در اقدامی منحصر به فرد ابتدا عوامل پنهانی که تاکنون ناشناخته بوده است را تحریک کرده و این دارو شروع به بازسازی بافت‌ها کند.

وی تصریح کرد: این در حالی است که در فرد مبتلا، دقیقاً همان مشخصه‌های ابتدای بیماری (حتی اگر 20 سال از آن گذشته باشد)، مجدداً ظاهر می‌شود؛ با این تفاوت که در آن زمان در حال تخریب و با درد همراه بوده، ولی اینک و پس از مصرف این دارو، در حال بازسازی و همراه با لذت و بدون درد و عارضه است.

این مخترع افزود: با در نظر گرفتن توضیحات فوق و با توجه به اینکه این سلول‌سازی فقط بافت‌های سلول‌های تخریب شده را ترمیم می‌کند، لذا خللی به دیگر سیستم‌های بدن وارد نمی‌کند.

رجبی تأکید کرد: به منظور نهادینه شدن و اینکه این داروی گیاهی به صورت گسترده و به راحتی در اختیار بیماران ام اس قرار گیرد و با توجه به درخواست‌های مکرر مبتلایان به ام اس و خانواده‌های ایشان از ملت بزرگ ایران، درخواست همکاری و همیاری دارم تا جلوی کسانی که قصد دارند مانع از به ثمر رسیدن این تحول عظیم در صنعت داروسازی و ارایه دارو به بیماران شود گرفته شود و بتوانم داروی ریشه‌کنی بیماری ام اس را به تمام مبتلایان برسانم.

انتهای پیام/2452/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول