اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته دوم از دور رفت مسابقات فصل جاری

دختران کاراته‌کای قم به دنبال کسب دومین پیروزی در لیگ آینده‌سازان هستند

دختران کاراته‌کای قمی این هفته در تلاش برای کسب نخستین پیروزی در لیگ آینده‌سازان کاراته باشگاه‌های کشور به مصاف حریفان خود می‌روند.

دختران کاراته‌کای قم به دنبال کسب دومین پیروزی در لیگ آینده‌سازان هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، دیدارهای هفته دوم از دور رفت مسابقات فصل جاری لیگ آینده‌سازان کاراته باشگاه‌های کشور بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون کاراته روز پنجشنبه هفته جاری برگزار می‌شود و تیم‌ها در دیدارهایی حساس و سرنوشت‌ساز به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

هفته دوم از دور رفت لیگ آینده‌سازان دختران در حالی برگزار خواهد شد که برنامه‌ریزی این مسابقات برای رقابت تیم‌های مدعی در سه گروه انجام شده و جدال مدعیان در سالن شهید کبکانیان تهران به انجام می‌رسد.

در حالی که وزن‌کشی مسابقات نیز از ساعت 8:00 تا 9:30 همان روز انجام خواهد شد، تیم کاراته دختران قم در گروه سوم مرحله مقدماتی باید در سه دیدار حساس برابر حریفان خود به میدان برود و باخت هفته نخست برابر صنعت مس رفسنجان را جبران کند هر چند این تیم در هفته نخست، تیم اوج تهران را شکست داده است.

دختران کاراته‌کای قمی در مرحله نخست این رقابت‌ها و در نخستین دیدار خود باید مقابل تیم کاراته ستاره‌های طلایی صف‌آرایی کنند در حالی که همزمان با این دیدار مسابقه تیم‌های هیئت کاراته قزوین و هیئت کاراته همدان نیز برگزار می‌شود و البته تیم صنعت مس رفسنجان استراحت خواهد کرد.

این در حالی است که در مرحله دوم تیم دختران هیئت کاراته قم با قرعه استراحت روبه‌رو شده است ولی در یکی از دیدارهای حساس این هفته، تیم‌های هیئت کاراته قزوین و صنعت مس رفسنجان به مصاف یکدیگر می‌روند و مربیان تیم قم به ارزیابی عملکرد 2 تیم می‌پردازند.

بلافاصله بعد از پیکارهای مرحله دوم، تیم‌های مدعی صعود از این گروه در مرحله سوم با یکدیگر مسابقه می‌دهند و طی آن تیم ستاره‌های طلایی در دیداری سرنوشت ساز با تیم صنعت مس رفسنجان دیدار می‌کند و تیم دختران هیئت کاراته قم باید به مصاف تیم هیئت کاراته همدان برود ضمن این‌که در این مرحله تیم هیئت کاراته قزوین با قرعه استراحت روبه‌رو شده است.

پس از مرحله سوم، بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون کاراته، سرانجام دیدارهای مرحله چهارم از دومین هفته مسابقات لیگ آینده‌سازان کاراته دختران قهرمانی باشگاه‌های کشور برگزار می‌شود و در حالی که در این مرحله تیم ستاره‌های طلایی استراحت می‌کند، صنعت مس رفسنجان برابر هیئت همدان قرار می‌گیرد و تیم دختران آینده‌ساز هیئت کاراته قم به مصاف تیم هیئت کاراته قزوین خواهد رفت.

انتهای پیام/2258/م30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول