اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در کاتا و کومیته تیمی و انفرادی

کاراته‌کاهای قمی در مسابقات سبک‌های کنترلی روی تاتامی می‌روند

کاراته‌کاهای قمی در تلاش برای کسب مدال در مسابقات سبک‌های کنترلی کاراته قهرمانی کشور برابر حریفان خود به روی تاتامی می‌روند.

کاراته‌کاهای قمی در مسابقات سبک‌های کنترلی روی تاتامی می‌روند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در حالی که امسال کاراته‌کاهای قمی قصد دارند در مسابقات سوپر لیگ، لیگ برتر، دسته اول و همچنین لیگ‌های رده‌های پایه اعم از جوانه‌ها و آینده سازان حضور یابند، کاراته‌کاهای فعال در سبک‌های کنترلی نیز در مسابقات قهرمانی کشور برابر حریفان صف آرایی می‌کنند.

کاراته‌کاهای قمی قرار است در تلاش برای کسب عناوین اول تا سوم و نشان‌های طلا، نقره و برنز مسابقات سبک‌های شیتوریو شیتوکای، گوجوریو گوجوکای، شین دای، شیتوریو ایتوسوکای، ایشین ریو اوکیناوایی، شیتوریو هانکوریو، شیتوریو کوبه اوزاکا، وادوکای، شوتوکانjska، کان ذن ریو، شوتوکانjks و شوتوکان wskf  برابر حریفان قرار بگیرند.

این در حالی است که بر اساس برنامه‌ریزی این سبک‌ها در ارتباط و تعامل نزدیک با فدراسیون کاراته، مسابقات قهرمانی کشور سبک شیتوریو شیتوکای آقایان قرار است در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان روزهای سی و یکم مرداد و اول شهریور ماه در مجموعه ورزشی آزادی سنندج کردستان برگزار شود و شرکت‌کنندگان در این رقابت‌ها در بخش کومیته، کاتای انفرادی و تیمی با یکدیگر مسابقه بدهند.

همچنین سبک گوجوریو گوجوکای در نظر دارد مسابقات قهرمانی کشور آقایان و بانوان خود را تمام رده‌های سنی برگزار کند، در حالی که این مسابقات در بخش بانوان روز اول شهریور ماه و در قسمت آقایان روز سی و یکم مرداد ماه در تهران انجام می‌شود.

مسابقات قهرمانی کشور بخش بانوان در سبک شین دای نیز در آخرین روز مرداد و نخستین روز شهریور ماه به انجام می‌رسد در حالی که میزبان این رقابت‌های دو روزه هیئت کاراته استان مازندران است و تیم‌های مدعی در شهرستان نور با یکدیگر پیکار می‌کنند.

رقابت‌های سبک شیتوریو ایتوسوکای در قالب مسابقات قهرمانی کشور بانوان در تمام رده‌های سنی روز هفتم شهریور ماه در همدان برگزار می‌شود و مدعیان کسب مدال از رقابت‌های سبک ایشین ریو اوکیناوایی مسابقات قهرمانی کشور بانوان و آقایان نیز در تمام رده‌های سنی روز سی‌ام مرداد ماه در آذربایجان شرقی به روی تاتامی خواهند رفت.

در حالی که آزمون دان یک تا پنج آقایان این سبک و یک تا سه بانوان سبک شیتوریو ایتوسوکای روزهای سی‌ام و سی و یکم مرداد ماه در تبریز برگزار می‌شود، مسابقات قهرمانی کشور در سبک شیتوریو هانکوریو بخش بانوان نیز در تمام رده‌های سنی روز سی و یکم مرداد تا یکم شهریور ماه در کازرون فارس با حضور مدعیان به انجام خواهد رسید.

مسابقات سبک شیتوریو کوبه اوزاکا قهرمانی کشور بخش آقایان در تمام رده‌های سنی روزهای ششم و هفتم شهریور ماه و آزمون دان یک تا پنج آقایان و یک تا چهار بانوان روز هفتم شهریور ماه در فارس برگزار خواهد شد در حالی که مدعیان کسب مدال از مسابقات قهرمانی کشور بانوان سبک وادوکای در تمام رده‌های سنی نیز هفتم تا نهم شهریور ماه در کرمان با هم مسابقه می‌دهند.

سبک شوتوکان jska مسابقات قهرمانی کشور بانوان و آقایان در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان را روزهای سی و یکم مرداد و اول شهریور ماه برای آقایان در قزوین و برای بانوان در مازندران برگزار می‌کند و مسابقات قهرمانی کشور سبک کان ذن ریو نیز برای بانوان تمام رده‌های سنی روز هشتم شهریور ماه در مجموعه ورزشی شهدای شمیران نو تهران برگزار می‌شود.

در نهایت اینکه سبک شوتوکان jks مسابقات قهرمانی کشور آقایان خود را روزهای هفتم و هشتم شهریور ماه در مازندران و رقابت‌های بانوان را چهاردهم و پانزدهم شهریور ماه در خراسان رضوی برگزار می‌کند در حالی که این رقابت‌ها در تمام رده‌های سنی خواهد بود و سبک شوتوکان wskf آزمون دان یک تا دو آقایان و بانوان روز هشتم شهریور ماه در تهران انجام می‌شود.

انتهای پیام/78002/ر40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول