اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان

کاراته کاهای قمی در لیگ‌های جوانه و آینده سازان افتخارآفرینی می‌کنند

کاراته کاهای قمی در تلاش برای افتخارآفرینی در مسابقات کاراته قهرمانی باشگاه‌های کشور در پیکارهای لیگ جوانه و آینده سازان برابر حریفان به روی تاتامی می‌روند.

کاراته کاهای قمی در لیگ‌های جوانه و آینده سازان افتخارآفرینی می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، کاراته قم در سطح کشور چهره‌های مطرح و توانمندی دارد اما در سال‌های اخیر نتوانسته است همه آنها را یک جا و در قالب یک تیم در کنار هم جمع کرده و با قدرت در بالاترین سطح رقابت‌های باشگاهی کشور شرکت کند.

این در حالی است که بالاترین سطح رقابت‌های لیگ کاراته در کشور سوپر لیگ است و بعد از آن لیگ برتر برگزار می‌شود و کاراته کاهای قمی که در سال‌های اخیر در تیم‌های دیگر حاضر در سوپر لیگ حضور داشتند، از امسال قصد دارند در قالب تیم صبا در سوپر لیگ کاراته کشور حضور یابند.

گذشته از این تصمیم که اخیرا از سوی مسئولین هیئت کاراته استان قم اتخاذ شده است، کاراته کاهای قمی دیگر رده‌های سنی نیز قصد حضور در مسابقات لیگ‌های رده‌های سنی پایه نظیر نوجوانان و جوانان که با دو عنوان مشخص برگزار می‌شود را دارند.

این در حالی است که مسابقات لیگ رده سنی نوجوانان کاراته باشگاه‌های کشور با عنوان جوانه به انجام می‌رسد و پیکارهای رده سنی جوانان قهرمانی کاراته باشگاه‌های کشور با عنوان لیگ آینده سازان برگزار می‌شود و قمی‌ها در این رده موفقیت‌های متعددی کسب کرده‌اند.

در حالی که رقابت‌های قهرمانی آسیا در کشور امارات در راه است و لیگ‌های رده سنی بزرگسالان نیز برگزار می‌شود، فدراسیون کاراته قصد دارد در کنار برگزاری دوره آشنایی مربیان با قوانین داوری، قرعه کشی لیگ‌های جوانه و آینده سازان را نیز برگزار کند.

کلاس آشنایی مربیان با قوانین و مقررات داوری و قرعه کشی لیگ‌های جوانه و آینده سازان در سالن شهید کبکانیان تهران برگزار می‌شود در حالی که در کلاس آشنایی با قوانین و مقررات داوری برای مربیانی است که می‌خواهند بر روی صندلی مربیگری لیگ بنشینند.

حضور در این کلاس برای تمام مربیان الزامی است و در پایان گواهی شرکت در این دوره به نفرات حاضر تعلق می‌گیرد و پس از پایان این کلاس، قرعه کشی لیگ‌های جوانه و آینده سازان آقایان و بانوان برگزار خواهد شد.

کاراته کاهای قمی در حالی در لیگ‌های جوانه و آینده سازان کاراته کشور حضور می‌یابند که در لیگ آقایان 57 تیم متشکل از 28 تیم در لیگ جوانه و 29 تیم در لیگ آینده سازان و در لیگ بانوان 47 تیم متشکل از 25 تیم در لیگ جوانه و 22 تیم در لیگ آینده سازان ثبت نام کرده‌اند.

انتهای پیام/78002/ح30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول