اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت کشتی استان قم:

داشتن چند کشتی‌گیر در تیم‌های ملی بیانگر توانمندی کشتی قم است

دبیر هیئت کشتی استان قم گفت: حضور چند کشتی‌گیر قمی در تیم‌های ملی فرنگی و آزاد بیانگر توانمندی این رشته در قم است و قطعا تاثیر مثبتی در حرکت رو به پیشرفت آن خواهد گذاشت.

داشتن چند کشتی‌گیر در تیم‌های ملی بیانگر توانمندی کشتی قم است

احمد رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: خوشبختانه تلاش و پشتکار کشتی‌گیران قمی و حضور موفق آنها در مسابقات قهرمانی و لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور موجب شده است تا توانمندی آنها بیش از پیش نمایان شود.

وی با اشاره به حضور چندین کشتی‌گیر قمی در تیم‌های ملی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان کشورمان افزود: تمام کشتی‌گیران قمی در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی کشور حضور یافته و با درخشش در این مسابقات به تیم ملی دعوت شده‌اند.

دبیر هیئت کشتی استان قم ابراز داشت: به جز تیم ملی جوانان که در ترکیب تیم اعزامی آن به رقابت‌های قهرمانی جهان انصافا جای کشتی‌گیران قمی خالی است و تنها یک مربی از کشتی قم در این پیکارها حضور خواهد داشت، در بین دعوت‌شدگان به مرحله نهایی اردوی آماده‌سازی تیم‌های نوجوانان و بزرگسالان کشتی فرنگی کشورمان شاهد حضور کشتی‌گیران توانمند قمی هستیم.

وی اضافه کرد: مرحله نهایی اردوی انتخابی تیم‌ ملی کشتی فرنگی رده سنی نوجوانان کشورمان در حال حاضر در خانه شماره دو کشتی تهران در حال برگزاری است و از قم سه کشتی‌گیر در این اردو حضور دارند که به اعزام همگی آنها به مسابقات جهانی امیدواریم ضمن اینکه کادر فنی تیم ملی نیز روی آنها نظر مثبت دارد.

رضایی عنوان داشت: در این اردو فرنگی‌کارانی که در رقابت‌های جام کازاراشویلی گرجستان و همچنین قهرمانی آسیا در اولان باتور مغولستان درخشان ظاهر شدند از جمله علی فتاحی‌منش، محمدجواد رضایی و مهدی ابراهیمی از قم، شانس بیشتری برای قرار گرفتن در ترکیب تیم اعزامی به رقابت‌های قهرمانی جهان دارند.

وی با اشاره به اینکه مرحله نهایی اردوی آمادگی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان کشورمان در تهران در حال برگزاری است، یادآور شد: در اردوی تیم ملی بزرگسالان ‌هادی علیزاده پورنیا از استان قم حضور دارد و قطعا ملی پوش وزن 74 کیلوگرم تیم اعزامی به مسابقات جهانی مجارستان خواهد بود.

دبیر هیئت کشتی استان قم یادآور شد: اتفاقات خوبی در سال‌های اخیر در کشتی قم رخ داده و امروز شاهد هستیم که هیئت کشتی قم یکی از هیئت‌های برتر و موفق کشتی کشور است و کشتی‌گیران قمی حتی در کشتی آزاد نیز توفیقات خوبی به دست آورده‌اند.

انتهای پیام/78002/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول