اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با روز شهادت رئیسعلی دلواری

خبرنگار بوشهری مسیر بوشهر تا دلوار را می‌دود/ پاروزنی از نیروگاه تا دلوار

فردا همزمان با سالروز شهادت رئیسعلی دلواری و روز ملی مبارزه با استعمار حجت محمدی فعال رسانه‌ای استان بوشهر مسیر 45 کیلومتری میدان رئیسعلی تا موزه رئیسعلی دلواری در شهر دلوار را می‌دود.

خبرنگار بوشهری مسیر بوشهر تا دلوار را می‌دود/ پاروزنی از نیروگاه تا دلوار

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، این فعال رسانه‌ای که پیش از این به مناسبت روز بوشهر و روز ملی خلیج فارس دور شهر بوشهر و طول ساحل این شهر را دویده است، قصد دارد فردا در اقدامی بسیار جالب و قابل تحسین به مناسبت روز ملی مبارزه با استعمار مسیر 45 کیلومتری میدان تا موزه رئیسعلی دلواری را بدود.

همچنین مجید غریبی دیگر جوان بوشهری قرار است فردا با قایق مسیر نیروگاه اتمی تا دلوار را پارو بزند و این دو برنامه‌ به‌گونه‌ای هماهنگ شده که حجت محمدی دونده و مجید غربی پاروزن به صورت همزمان به دلوار برسند.

در کنار این حرکت ورزشی نیز با تلاش تعدادی از فعالان رسانه‌ای بوشهر جشنواره‌ عکسی به همین مناسبت برگزار خواهد شد که عکاسان بوشهری فردا همزمان با شروع حرکت حجت محمدی که ساعت 5.30 صبح خواهد بود، از میدان رئیسعلی دلواری می‌توانند کار عکاسی خود را برای شرکت در جشنواره آغاز کنند.

نکته مهم این است که اطلاعات مربوط به شرکت در جشنواره عکس فردا همزمان با حرکت دونده بوشهری در اختیار عکاسان قرار خواهد گرفت.

حجت محمدی خبرنگار، گزارشگر و فعال رسانه‌ای بوشهر در ارتباط با این اقدام فرهنگی خود گفت: حرکت بنده فردا 5.30 صبح از میدان رئیسعلی دلواری آغاز خواهد شد و بقیه مسیر به ترتیب هتل دلوار، میدان شیلات، صلح آباد، میدان مطهری است که در میدان مطهری ادای احترامی به شهدای نیروی دریایی ارتش خواهد شد.

وی بیان کرد: در ادامه از مسیر میدان آزادی به سمت تنگک‌‌ها (محل شهادت رئیسعلی دلواری) و نهایتا به سمت دلوار خواهد دوید.

قدردانی از حامیان حرکت فرهنگی روز ملی مبارزه با استعمار

محمدی اضافه کرد: از حمایت‌های بی‌دریغ سازمان منطقه ویژه پارس جنوبی و شهرداری بندر بوشهر به ویژه روابط عمومی شهرداری که مقدمات این کار را فراهم کردند نهایت قدردانی و سپاس را دارم.

وی از اداره کل ورزش و جوانان، هلال احمر، سپاه پاسداران، نیروی دریایی ارتش و تمام کسانی که با وی و همکارانش در این حرکت فرهنگی ورزشی همکاری کردند قدردانی کرد.

محمدی گفت: آقای پورسالم عضو جدید شورای شهر دلوار همکاری بسیار مخلصانه‌ای با بنده و همکارانم داشتند و امیدوارم این محبت آنان را جبران کنیم.

عواید مالی به موسسه خیریه تعلق می‌گیرد

خبرنگار بوشهری در ادامه گفت: این حرکت ما با هدف خیر صورت گرفته و عواید مالی این اقدام به موسسه خیریه بانوی مهر لیان تعلق خواهد گرفت که در این موسسه 20 خانواده نیازمند تحت پوشش داریم.

گلایه از سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بوشهر

حجت محمدی که از عدم حمایت برخی ارگان‌ها از جمله سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بوشهر گلایه‌مند بود، عنوان کرد: پیگیری‌های زیادی با این نهاد انجام دادیم، اما همکاری که با ما نکردند هیچ، بلکه ظاهرا در روز همایش ملی مبارزه با استعمار در بوشهر، اعضای این سازمان به اتفاق خانواده‌هایشان به سفر مشهد اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/66006/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول