اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار آبپخش خواستار شد

انتقال آب سد رئیسعلی دلواری به روستای میاندشت

بخشدار آبپخش خواستار انتقال آب سد رئیسعلی دلواری به روستای میاندشت به‌منظور توسعه فعالیت‌های کشاورزی در این روستا شد.

انتقال آب سد رئیسعلی دلواری به روستای میاندشت

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، غلامرضا وفایی صبح امروز در دیدار مسئولان آبپخش با مردم روستای میاندشت اظهار داشت: هفته دولت در حقیقت فرصتی برای مطالعه و یادآوری خدمات ارزشمند و ماندگار دوران کوتاه مدیریت شهیدان رجایی و باهنر در این دیار اسلامی است.

وی افزود: این 2 شخصیت بزرگوار در شرایطی مدیریت کشور را به عهده داشتند که کشور با تهدیدات داخلی و خارجی مواجه بود و ولایت‌مداری و عظمت شخصیت شهیدان رجایی و باهنر یکی از کلید‌های نجات کشور از مشکلات پیش رو بود.

بخشدار آبپخش خاطرنشان کرد: رفع مشکلات مردم و افزایش سطح رفاه و آسایش مردم موضوعی اساسی است که مسئولان آبپخش به آن توجه اساسی دارند و برای تحقق آن در تلاش هستند.

وفایی اظهار داشت: مسئولان آبپخش همواره با حضور در میان مردم مناطق مختلف بخش، مشکلات ایشان را شناسایی کرده و با تمام توان برای رفع مشکلات مردم تا حصول نتیجه پیگیری‌های کامل و گسترده‌ای انجام می‌‌دهند.

وی عنوان کرد: توسعه فعالیت‌های کشاورزی در روستای میاندشت از خواسته‌های مردم این روستا است که همواره به آن تاکید داشته‌اند و در ماه‌های اخیر مسئولان آبپخش در این خصوص پیگیری انجام داده‌اند.

این مسئول اظهار داشت: احداث کانال‌های آب به‌منظور انتقال آب از سد رئیسعلی دلواری به روستای میاندشت از لازمه‌های توسعه کشاورزی این روستا است که مسئولان مربوط باید به آن توجه داشته باشند.

بخشدار آبپخش عنوان کرد: قبل از احداث سد رئیسعلی دلواری اراضی کشاورزی و مزروعات روستای میاندشت از طریق روان آب‌ها سیراب می‌شوند اما احداث سد رئیسعلی دلواری مانع از بهره‌مندی مردم از روان آب‌ها نیز شده است.

وفایی اظهار داشت: در ارتباط با ضرورت احداث کانال انتقال آب در مجاورت اراضی کشاورزی میاندشت با مدیرعامل آب منطقه‌ای استان مکاتباتی داشته‌ و تلاش می‌کنیم در بازدید میدانی ضرورت این امر را برای مسئولان مربوطه توجیه کنیم.

وی افزود: روستای میاندشت از نظر کشت غلات، سبزیجات و صیفی‌جات روستایی مستعد است و با تمام توان برای توسعه صنعت کشاورزی در این روستا تلاش خواهیم کرد.

انتهای پیام/2452/م30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول