اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای حضور تیم ملی در فستیوال کیش

مسابقات انتخابی تیم ملی مبارزات آزاد در زنجان برگزار می‌شود

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان زنجان گفت: مسابقات انتخابی تیم ملی برای حضور در فستیوال ورزش‌های رزمی کیش در زنجان برگزار می‌شود.

مسابقات انتخابی تیم ملی مبارزات آزاد در زنجان برگزار می‌شود

اسماعیل کریمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به برگزاری دوره مربیگری درجه یک تا سه دفاع شخصی در زنجان اظهار داشت: این دوره مربیگری برای آقایان و بانوان برگزار شده است.

وی مدرس دوره مربیگری آقایان را اسماعیل کریمی اعلام کرد و افزود: دوره مربیگری بانوان هم با تدریس پریسا شعبانی برگزار شده است.

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان زنجان به برنامه‌ریزی این هیئت برای برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی مبارزات آزاد اشاره و اضافه کرد: این مسابقات برای بانوان و آقایان در زنجان برگزار می‌شود.

وی زمان برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی مبارزات آزاد را برای آقایان روزهای 11 و 12 مهر ماه اعلام کرد و گفت: مسابقات انتخابی تیم ملی بانوان در روزهای 17 و 18 مهر ماه برگزار می‌شود.

کریمی هدف از برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی مبارزات آزاد را حضو این تیم در فستیوال کیش اعلام کرد.

وی به استقبال تیم‌های مبارزات آزاد استان‌ها از مسابقات انتخابی تیم ملی اشاره و تصریح کرد: حضور حداقل 20 تیم در این مسابقات پیش‌بینی می‌شود.

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان زنجان زنجان تعداد تیم‌های آقایان مبارزات آزاد را 11 نفر اعلام کرد و گفت: ترکیب تیم بانوان مبارزات آزاد هفت نفر است.

وی به پایان دوره چهارساله ریاست خود بر هیئت ورزش‌های رزمی اشاره کرد و گفت: این زمان در روز 18 مهر ماه به پایان می‌رسد.

کریمی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس در مورد حضورش در انتخابات ریاست هیئت ورزش‌های رزمی گفت: تاکنون ثبت‌نام نکرده ولی به زودی در این مورد تصمیم‌گیری می‌کند.

انتهای پیام/73004/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول